Herşeye imgelem karar verir. -Pascal |
|
||||||||||
|
aşkıma okardar uzağım ki bir zindanda gibiyim.ne kadar koşsamda zidan duvarları çapıyor, pencereye bakıyorum, tırmanacak biyer arıyorum. dışardan bir soluk almak istiyorum ,belki aşkımın kokusu geçer pencereden bir soluk dahi olsa hücrelerime işler diye.bir nefeslik avuntu bile bulamıyorum.çaresizim.ölmek istiyorum.bu hayattan kaçıp bu acıları bir daha duymamak üzere yok olmak. ağır geliyo bu acı. kendimi öldürmeyi denedim.ama kendimi öldürcek güçte bir darbe vurmadım vuramadım kendime.yaşama iç güdüsü diyorum buna yada aslında verdiğim karar ölüm değildide insanların ne kadar acı çektiğimi anlamalarının yoluydu.anlamıyolar ama acımı anlamıyolar.ruhumu çözemiyolar. bende ruhumu akıtmaya karar verdim. iç kanamamı dış kanama yaptım elime geçen bir iğneyle. etim acıdı nefesim durdu acıdan tıpkı düşüncelerimin durduğu gibi. sonra maket bıçağıylakesmeye başladım kolumu hemde, herkes görebilsin diye.ama soranlara genede kedim yaptı dedim. gene kanayan ruhum diyemedim.deli der bir tımarhane kaparlar diye korktum.ruhumun zindanıda birde gerçek denebilcek demir zindanlara kapatılmak cehennem bu olsa gerek. kesikler acımı paylaşmama sebep olamadı.ama kendime verdim bu fiziksel acı ruhumun acısını hisetmemi engelliyor.ruhum derinden acıyor öyleyse etimi daha derin kesmeliyim. canım çok acıyor yara derinleşirken kan basıncım tansiyonum soluk alışım hepsinin akışı bozuluyor.kanım akıyor akıyor akıyor ve o boşaldıkca ruhum acılarından arınıyor.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © derya çoban, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |