İnsandaki gerçek güzelliği ancak yaşlandıkça görebilirsiniz. -Anouk Aimee |
|
||||||||||
|
Bir adam varmış, Rüzgar adam derlermiş . Deli dolu neşeli bir adam Herkesi mutlu etmeyi seven Sevdikleri mutlu olduğunda sevinen bir adam İnsanlarla her şeyini paylaşmayı sever Ve en çok da sevgisini dağıtırmış Kendine kalmayacağını bildiği halde.. Bir adam varmış, Sanırmış ki sevgisini vermesi yetecek Sevilmesi için. Sanırmış ki , Bütün o içindeki kalbindeki sevgi Ruhundaki iyilik , Her şeye çözüm olacak. Oysa bütün bunlar o adam icin sadece hüzün Gözyaşlarına neden olurmuş... Kimi sevse mutlaka bir karşılık beklemiş sevdikleri Kimi para eğlence .. kimi ise içinde birikmiş olan Acıları ona çektirip rahatlamak Rüzgar adam yemin etmiş sevmemeye İnsanları sevip mutsuz olmaktan bıkmış o adam. Ve karar vermiş sevmezse üzülmez sevmezse acı çekmez Oysa hep inandığı şey sevdikçe daha mutlu daha basarili olacak Sevdikçe hayattaki bütün iyi şeyleri üzerine çekecek Hayat ,seven insanlara daha bir eli bol davranır diye inanırmış. Tam yeminini tutup bütün sevdiklerinden kaçıp Yeni sevgilerden uzak durmaya başlamışken. Alışmışken yalnızlığına Bir tene dokunmanın ne olduğunu bile unutmuşken Günün birinde , bir ece ile tanışmış sanal ortamda.. Ne olacak ki sanal burası nasılsa kapatınca kaybolur gider demiş. Ama kaybolmamış varolmuş hayallerinde Ruzgar adamın O ece ki gününü gecesini ona bağlamış adam. O hastayken hasta olmuş o olmadığında Varlığını unutur olmuş. Günler geçtikce daha çok sevmiş Sevgiyi unutan adam Özlemi hatırlar olmuş. Özlem sarılmayı sıcaklığı hatırlatmış adama Adam istemiş ecesi kaçmış görmekten görülmekten Adam ağlamış Ece gülmüş bir gün ama simdi değil demiş. Dayanılmaz olmuş Sevgi ağırlaşmış özlem ölmek demek olmuş adam için. Ece umursamaz ece ilgisiz ece herkesin ecesi olmak istermiş Gözünün önünde kaybolup gitmiş adam ece fark etmemiş. Bir adam vardı ya, hani sevgi dolu , sevgiyi dağıtan o adam Yok olmak istemiş sonunda dayanamamış. Rüzgarda rüzgara karışmak istemiş. Kafa tutmuş rüzgara... Ben senden hızlı senden daha özgürüm diye Denemiş son surat gitmiş gitmiş ama rüzgarı geçememiş Rüzgar adam.. Başaramamış. Bu sırada o kendinden çok sevdiği ecesi Yükselmiş kraliçe olmuş. Gecelerini hükmederek geçirmekteymiş.. Sevgisi uğruna ölmeyi kalkan o adamı küçümsemiş “Rüzgar adamı sevdin mi ? “diye soranlara sinirlenmiş “Hayal kurmuş o bana nasıl ulaşabilirdi ki demiş...” Rüzgarlar taşımışlar bu kelimeleri fısıldamışlar Hem kalbi hem vücudu yaralı adama. O adam bir kez daha yok olmak istemiş gözleri yaşlı Bir kez daha yeminini tutmadığı için kendine kızmış. Kalbine kızmış sevmeye kalktı diye bir eceyi.. Ve o adam artık yasarken kaybolmuş bir adam... Belki canlı görünüyor oradan bakınca Ama o adam kendini cezalandırmış bile çoktan. Rüzgarlara meydan okuyamayacak .. Rüzgarlar özlemiş geceleri otobanda Son süratle giden adamı Yollar özlemiş, ama nafile.. Artık asla rüzgarla yarışamayacak .. İstese bile RüzgaR adam. Rüzgar adam ruhsuz adam olmuş Kaybetmiş hislerini duygusunu neşesini Ve bir daha kimse onu görmemiş.. Ece kız kraliçeliğine alışmış , Devam etmiş , uğruna kavga ettiği Sanaldaki hükümdarlığına . Unutmuş rüzgar adamı Ama ne zaman sacları aniden hafif bir rüzgarda Sanki bir elin okşaması gibi hafifçe dağılsa O zaman hatırlar üzülürmüş .. Yok ettiği rüzgar adamın gerçekten o geceden sonra Rüzgarlara karıştığını bir tek o bilirmiş çünkü.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © hakan thorman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |