Kürtaj sadece kendileri bir zamanlar doğmuş insanlar tarafından savunuluyor. -Ronald Reagen |
|
||||||||||
|
ben sevgimde dolu dolu yasarim herseyi roller olmaz tiyatro sahnesi degil benim askim sevdigim halde ilgisiz kalamam kadinima dokunmaliyim opmeliyim sevmeliyim O'nu her an. ama nedense degismez bir kuralmis gibi nekadar sevgi gosterirsen sevdigin o kadar kacar sen sarildiginda o sıkıldım der bunaldim der iste o anda sasirirsin. ne yapacagini bilemedigin bir huzun coker kalbine. Uzak mi durmaliyim bende herkes gibi .sevdigim halde gostermeden gizlemelimiyim askimi. O zaman rol yapmis olmaz miyim . nerede askin kutsalligi o saf temiz ictenligi ? uzgunum ben bunu asla beceremeyecegim anlasilan. dunya tiyatrosunda sergilenen ask oyunu adli eserde bana dusen rol en iyi asik olmak degil , kalanlari supuren copcu olmak galiba . tabii o rolu nekadar basaririm supheli. Ben istifa ediyorum. Baska dunyalara galaksilere gidiyorum Sevginin oyun olmadigi askin karsilikli yasandigi ve sevgililerin oyuncu olmayip dogaclama yaptigi bir yer bulmaya gidiyorum. Siz kalip devam edin ister seyirci ister sahnedeki oyuncu olmaya benim kadar cesur olsaydiniz Ask a karsi, zaten benimle gelirdiniz hemen yanimda durup boynuma sarilirdiniz ... Eh kaldiysa birkac kisi onlarda yakinda benim gidecegim Sevgi gezegeninin varligini hissedip gelecektir arkamdan. Size sevgi oyununda iyi eglenceler.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © hakan thorman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |