Benim yaradılışımda fevkalade olan birşey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir. - Atatürk |
|
||||||||||
|
Belli ki mezarımı kazıyorum, Aşkımı her hatırladığımda; Bir kazma daha çakıyorum... İyice derinleşti; Üç metre, beş metre, Bense hala kazıyorum, Yüreğim ne kadar büyükmüş Ya Rabbi; Her derdi içine sığdırıyorum... Geceleri karanlık çöktüğünde Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlıyorum, Sabahın ilk ışıklarıyla; Gülen! bir yüze kavuşuyorum, Bu ne garip çelişki,Allah'ım, Bir bedende iki hayat taşıyorum... İnsanlara aşık olduğumu söylediğimde; Bana inanmıyorlar. Git be adam 'Aşık senin gibi mi olur' diyorlar Ama anlamıyorum! Aşık adamın şekli nedir, Elle tutulur özellikleri nelerdir, Her gördüğüne sevdiğini mi anlatır, Her duvara aşkını mı kazır... Yoksa ağlamalı mıdır Aşık, Hüzünlü gözlerle mi bakmalıdır çevresindekilere, Yoksa hiç konuşmayıp; Sus pus oturmalı mıdır... Anlamıyorum bu çağın insanını; Birkaç yüzyıl geride kalmışım, Kalabalıkların arasındaki yanlız adamım! Deve kuşu gibi başımı toprağa gömmüşüm, Bütün kurşunlara gögsümü gerer gibi, Delikanlı gibi, Aşkımı gönlüme gömmüşüm... Ben sizin Romeo'nuz değilim, Sokaklarda berduş gibi gezen Serseri aşık hiç değilim!.. Olursam Mecnun gibi olurum, Ferhat gibi, ama sesizce,dağ delerim Gerekirse Mem gibi zindanda çürürüm... Kerem'in elindeydi sazı, benim gönlümde Ferhat'ın elindeydi balyozu, benim beynimde Mem Mir ile oynardı santrancı, bense benliğimle Beni bırakmayan büyük sevgimle!.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © musab eminoglu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |