İste, sana verilecektir; Ara, bulacaksındır; Çal ve kapı sana açılacaktır -İncil |
|
||||||||||
|
Uzaklarda, çok uzaklarda şimdi O. Kimbilir ne yapıyordur. Belki de en tatlı rüyalardadır, sarılmıştır yorganına sıcacık. Bense ona hasret üşüyorum. Isıtmıyor beni sigaramın titrek közü. Ciğerimse yanıyor. Sanma ki sigaramdan... Aklıma yar geldi, o güzel pelerin gibi saçları; ondan... Sevdası yakıyor sevdası. Neylersin gönlüm; duymuyor o yâr feryadı. Ah bir bilse ki o yâr, bu gece Erzincan bana ağlıyor. Bilse ki bu yağmur, bu boran benim aşkımdan... Haykırdım dağlara feryat figan... "Aşkımı istiyorum; çıkın aradan!" Yoksa yıkansın bu kirli dağlar, belki erir de dize gelir aşkımdan... Fırtınalar kopsun da; alsın aşkımı, sevgimi, hasretimi, cananıma götürsün. Ben onu seviyorum bilsin... Erzinca bana ağlıyor işte... Erzincan hasret çekenlere ağlıyor; sevip de sevilmeyenlere... Hiçbir şeyin tadı yok zaten. Ne zamandır keyifle ne bir bardak çay, ne de bir dal sigara içtim. Şu kalem kağıt da olmasa... Cam kesiği sızılar hissediyorum sol yanımda. Bir kan sıcaklığıyla irkiliyorum. Uykularım da bölünür oldu; ne vakittir göremiyorum yâri rüyalarda. Küçük bir resimden gayri bir şey kalmadı elimde. Bir de telefondaki sesi... Ne fayda, yok ki ömrümün neşesi. Gözüm gülden gayri dikeni görüyor... Biçare gönlüm bulamıyor derman. Dinmiyor bu feryat figan. Cananım benden uzakta; sevgimden bihaber tatlı bir uykuda. Kalem anlatmaktan yoruldu, kağıt dinlemekten... Ağla Erzincan ağla; o yârin gül teninde olamadık bir bülbül, ne fayda... Ramazan Adıgüzel...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ramazan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |