Sevgi dünyadaki yaşam ırmağıdır. -Henry Ward Beecher |
|
||||||||||
|
Diken bahçesiydi benim yüreğim. Her aşk hoyratça saldırır, Kanayarak, yaralar alarak gerisin geri giderdi. Ardımdan onca gözyaşı,onca kırık kalp bıraktım. Bana ise diken bahçemde sağa sola takılmış aşk parçaları kaldı. Bazen bir şarkı,bazen bir söz ,bazen de buruk anılar. Hep bir parçalarını ben de bıraktılar. Diken bahçesi ben ve yüreğim. Hep aşklar orda bir yerde içimde , Yüreğimin derinliklerinde soldu kaldı. Sonra sen geldin. Bir tek sen akıl ettin diken bahçesindeki tüm dikenleri kırmayı. Kırdın da ve tüm savunmamı yerle bir ettin. Beni ve yüreğimi tersle düz ettin. Şimdi hiç bir iz kalmadı geriye Diken bahçeme takılmış her sevda Sen oldun. Aşk oldun. Sevdanın adı da senin adındı. Ben ise diken bahçemden topladığım her parçayla sana bir bütün aşk yarattım. Bir büyük aşk. Bir yaşam. Aşkımı bir tek sana kanattım. Çünkü sen yıllardır benim içimde birikendin. Çünkü sen ... Sen oldun. Aşk oldun. Sonra alıp gittin kendini. Gittin ve soldu diken bahçesinde filizlenen bu sevda. Şimdi içimde ne o diken bahçesi kaldı nede o eski aşklar. Sadece bir boşluk kaldı bende ve yüreğimde bir tek diken. İstemememde istemesem de, Sol yanımı kanatır hala o sevda. Elim yanlışlıkla oraya her gittiğinde. Batar yüreğime .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Engin M.Gürcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |