..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Usun ve deneyimin aksaçlılarınki gibi, ama yüreğin masum çocuklarınki gibi olsun." -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Erdal Hakyemez




23 Eylül 2007
Gereksiz Bir Yazı I  
Gereksiz Bir Yazı I

Erdal Hakyemez


Doğum günüm, zor günler... Kalemden dökülen gereksiz bir yazı...


:AGFI:
Galiba hiç uğramadım sana ne zamandır "beyaz sayfam"... Bir uğrayayım dedim, elime ne geliyorsa zihnimden ne geçiyorsa yazayım dedim... Saçmalarsam kusuruma bakmazsın değil mi? Bakmazsın bilirim, sen bizim gibi etten kemikten değilsin ki duygularını yüzümüze vurabilesin...

Gün olur insanlar hüzünlerini yazar gün olur mutluluklarını yazar sana, sende itiraz etmeksizin kabul edersin hepsini, her şeyi, herkesi... Peki ya biz? Biz niye insanlar her şeyiyle kabul edemeyiz ki? Kabul etsek gelmeyecek mi imrenilesi günler, istenilesi insanlar ve muazzam duygular... Kötü yanlarıda olacak tabii... Zihnimiz daha fazla yorulacak, kendimizi, bünyemizi daha da bir zorlayacağız. Zor gelecek başta fakat sonra bunada alışmaz mı vücudlar? Alışır alışır öyle bir güzel alışır ki...

Neden zor dünyayı zor insanlar olarak içinden çıkılamayacak hale getiririz ki... Bilerek mi yaparız biz bunu, hiç sanmıyorum... İnsan bile bile böylesi bir dünya ister mi? İstemez değil mi?

Olsun be... Bu dediklerimi belki hiçbir zaman göremeyeceğiz ama yinede, ısrarla "olsun be."

Hayat bizden yine bir şeyler götürecek hatta birden çok şeyler... Ama elbet gün gelecek bir şeyler de getirecek. O getirdiği şeyler bize götürdüklerini unuttursun yeter ki. Ben bir ömür boyu "olsun be" demeye hazırım o götürdükleri için...

Ben hazırım hayat ya sen? Getirdiklerine de götürdüklerine de amenna... Elbet bir gün... Elbet bir gün... Elbet bir gün sende beni mutlu edersin. İşte o zaman ödeşiriz seninle dünden kalan hesabımız için...

İstemediğimiz gibi olsa da, zor da olsa sana koskocaman bir "olsun be" diyorum son olarak...

Ben hazırım ey hayat peki ya sen? Haydi bir şans daha verdim sana; uzaklaşma bu sefer yaklaş bana "seviyorum çünkü seni"...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gereksiz Bir Yazı II


Erdal Hakyemez kimdir?

Gereksizlik üzerine kurulu hayattta; gereksiz yazılar, gereksiz şiirler ve gereksiz vesaireler. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet Rân, Abdurrahim Karakoç, Attila İlhan, Ömer Hayyam, Pelin Onay, Okan Savcı, Dilek Eğri, Birkan Askan vs...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Erdal Hakyemez, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.