..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hiçbir şey insan kadar yükselemez ve alçalamaz. -Hölderlin
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Aida Salem




21 Eylül 2007
Meryem ve Fahişe  
Aida Salem
Görmek istedikleri bu değildi. Ama artık derin bakmıyordu. Bu adam nasıl sevişirdi? Herkes gibi, sıradan... Yok, hayır.


:BCID:



Kadın döndü ve baktı adama, sanki daha önce hiç görmemiş gibi inceledi onu. Sanki görmek isteyip de göremediklerini bu kez bulacakmış gibi telaşlı, umutlu ama bir yandan da karamsar... Çok derin baktı, bakışlarının gölgesinde kaldı belki de görmeyi istedikleri, bakışlarıyla öldürdü onları. farkında olmadan.

Ellerine baktı, nasır gördü. Nasır toprak demekti kadın için. Topraktan iğrenirdi. Nasırdan iğrendi. Yüzüne baktı sonra, aidiyetini bitkin mimiklerine borçlu olan kırışıklıklarını gördü alnındaki. Gözlerindeki pervasızışıltıdan da hoşlanmıyordu. Böyle parlamamalıydı bir erkeğin gözleri. Hele hele asla kaçırmamalıydı kendi gözlerinden. kadın adamı dikkatle süzüyordu, adam masayı. Tenezzül etmiyor gibi kadına, ne terbiyesizlik oysa. Tek işlevi masa olan masa ve tek işlevi,,, yok yok susmak gerek burda. Adama saygıdan değil, kadının zarif hormonlarını incitmemek için susmalıyız.

Yirmi Dolarlık Aktris diye bir film izlemişti yıllar önce. Sıradan bir kanalda sıradan bir filmdi galiba. Kadının bir yanıyla her zaman fahişe olmasıydı galiba anlatılan. Çok zengin ve çok güzel bir aktrisin zaman zaman kılık değiştirerek ucuz sokaklarda fahişelik yapmasını anlatıyordu. Kadın bakire de olsa beyni hiçbir zaman bakir değildir. Ama bütün fahişeler beyinlerinde saf meryemden bir şeyler saklar. Fahişelik nedir? Fahişeyle bakire arasındaki farkları kim belirledi?

Çatlak dudakları da battı gözüne. Bazı erkeklerin beyinlerinin bir bölümünün, boynun üstündeki küreden taşan kısmını kişilikli göbeklerinde saklandığını düşünürdü. Ama adamınki farklıydı. Herkeste olan sıradan bir göbek. Ne o göbek, ne de bozkır iklimini tüm sertliğiyle taşıyan çatlak dudakları.

Görmek istedikleri bu değildi.
Ama artık derin bakmıyordu.
Bu adam nasıl sevişirdi?
Herkes gibi, sıradan...
Yok, hayır.

Meryemle fahişe sıkı bir kavgaya tutuştular. Garip bir kavga, ne istediklerini bilemediler, hatta bazen birbirlerinin yerine geçtiler. Meryem saflığına dönmek istedi, fahişe yoldan çıkardı Meryem i. Sonra fahişe mızmızlık yapıp fiyatını yükseltmeye çalışırken Meryem aşk dedi buna, masumlaştırdı kendi adına, fahişe sustu. Meryem de sustu. İkisi de aynı kişi oldu.

Kadın gözlerini kapattı.
Seviştiler,
Herkes gibi, sıradan...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mülteci Fahişe

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Boş [Şiir]
Gidenin Karmaşası [Şiir]
Sadakat [Şiir]
Asla [Şiir]


Aida Salem kimdir?

Kendimi ben bile tanıyamamışken nasıl tanıtabilirim ki? Herkesin gördüğü kadarım, ne daha çok ne daha az.

Etkilendiği Yazarlar:
Victor Hugo, Friedrich Nietzsche, J. L. Borges


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Aida Salem, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.