Ben bir kuşum; uçtum yuvadan... Artık ben nerede, eve dönme isteği nerede?.. -Leyla ve Mecnun, Fuzuli |
|
||||||||||
|
Sonradan karşısına geçip baktığınızda size duygu yükleyen bir tablonun değişik renk ve çizgilerini görürsünüz. Yazdığınız her ne ise onun içinde olayları, olaylar arasındaki ilişki ve iletişimi, birbiriyle ilşkiye giren kahramanlarınızı, onlara yüklediğiniz görevleri bulursunuz. Mai ya da siyah bir çizgide sürüklenen kahramanlarınızın -biri kadın diğeri erkek olsun- gölgesinde durduğunuzda böyle bitmemeliydi mi dersiniz bilemem. Ama fazla üzülmeyin çünkü noktayı çoktan koymuştunuz. Ağladığınızda da fazla farklı birşey olmamıştır. Günlerce biriktirdiğiniz az acılı, dokunaklı ancak " Bana değildir deyû " hiç alınmadığınız, aldırmadığınız eleştiriler, sitemler, duyurmalar, uzaktan uzağa fırlatılan yan bakışlar tıpkı minik jilet çentikleri gibi derinizin üstünde kalın bir çetele oluşturdu da siz, onları hep boşladınız. Ama onlar damla damla birikti gözyaşı şişenizde. Doldu, doldu, doldu ! Sonra ışıklı bir sabahta .. belki de doğum gününüzdü o sabah ! Ne aksilik ! Taşıverdi işte. Ama sonra ne oldu ? Ferahladınız. Yazmak ve ağlamak, birikenlerin boşalmasıdır. Çıban olmuş bir uzuvdan akan irin gibi. Atmamızda yarar vardır. Sonunda yüreğiniz ferahlar, yeni bir yarına başlamak için ayağa kalkarsınız.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |