..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevgi dünyadaki yaşam ırmağıdır. -Henry Ward Beecher
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Kent > Özgür




24 Ağustos 2007
Züppe  
Özgür
Bomboş... Bazen biraz sevgiliydim eskiden. Alışık olmadığın mutluluğun olmuştum dönem dönem. Hep yanındaydım ama gizliden gizliden....


:AGJF:
Gördüklerim neydi acaba. Bana mı acıyordun. Çok benziyorum değil mi züppelere... Boştum belki senin için,

Bomboş... Bazen biraz sevgiliydim eskiden. Alışık olmadığın mutluluğun olmuştum dönem dönem. Hep yanındaydım ama gizliden gizliden. Hep uzaktaydım, denizsiz bir kentin kuruluğu vardı tenimde. Balık yoktu , martı yoktu vapurda ... Bir gün kaçıp geldim sessiz gürültüsüne ılık rüzgarların. Damlalarına tuzlu suyun... Balık ekmek çok güzeldi, eskiden yerdik beraber. Ama sonra belediye kaldırmış onları ben yokken. Benden habersiz kovmuşlar sahilden, iskeleden. Bir sabah köpekler beni kovalarken evinin önüne geldim kaçarken. Pencere aralıktı. Perdeler dalgalıydı. Deniz yansıyordu camlardan. Mavi hışırtılar çarşaftan çıkıyordu. Tek başına mı yüzüyordun sonsuzluğun sıcaklığında. Zannetmiyorum. Biraz hayal kırıklığı vardı bu gün boğazda. Bana da yansıdı. Boşuna mı kaçıp geldim acaba. Neşe vardı gözlerimde, küçük kediciklerinki gibi. Sizin merdivende oynaşıyorlardı. Bazen ufak bir böcek kovalıyorlar bazen miskin uyuyorlar ama hep neşeli oluyorlardı. Aç kaldıklarında bile. Anneleri yokken sokulacak yada kardeşleri uzaklarda bir yerlerde ağlarken. Başka bir yavru gelip konunca kulaklarına oyun oynarken neşelilerdi işte her zaman ki gibi. Peşimden kovalayan köpeklerin yok oluşuna belki neşem. Yada şu pencerede başka başka dalgaları görmeden önce gelirkenden kalma içimde. Köz gibi hani. Hala trende düşündüklerim var aklımda. Kendi denizimizde yüzeceğiz diye hayal ederken... Neyse bir balıktın sen. Deniz lazım gelir yaşaman için. Yüzüyorsun ya işte bunada şükür demek gerekir. Ben balık değilim ne seninle beraberken nede değilken. Kupkuru memleketimin minicik serçesiyim belki. Yüzemem...

Ben sokakta duruyordum. Öyle boş ve yorgun. Balıklar oynaşıyordu gökten rengini alan mavilikte...

Pencereden bakıyordum bir zamanlar. Sessiz çarşafta mırıldanıyordun uyurken. Yumuşak bir sabahtı , keskin soğunda baharın. Güneş doğarken söylemiyor muydu akşam olunca batacağını? O eflatun bulutların arasında yanarak kaybolacağını belli etmiyor muydu? Neden zorluyordum kendimi sonsuzluğa inanmak için? Bilerek kandırıyordum ruhumu .Kanmıyordu ama rol yapıyordu. Sanki sonsuz yaşıyordum seninleyken , oyun oynuyordum benliğime böyle. Mutlu olmak istiyordum belki. Bazen bencilce; hiç kendimi düşünmüyordum... Zamanı kavrayamamanın acısı vardı. Ama esas acı veren kavranılmamış bir zaman kavramında ki sonsuzluktu; bana. Ne ben seni anlıyordum, ne de sen beni... Öyle bir zaman işte akıp geçiyordu sevişerek.

Evet karşında son model bir delikanlı vardı... Sonsuzluğu züppeliğinde mi bulmuştu ? Yoksa sonunun farkında olmaktan acı duyduğu için basit mi olmuştu ?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın kent kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bu Yazının Başlığı Sır

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Uyan [Şiir]
Side de Çay İçerken [Şiir]
Pippo [Şiir]
Aramak [Şiir]


Özgür kimdir?

Özgür Bozgirli


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Özgür, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.