Yanlış sayısız şekillere girebilir, doğru ise yalnız bir türlü olabilir. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Sessizce yürüyordu Sakaryada. Ah barlar sokağında... Yazın alkol kokardı. Sanki az ileride deniz vardı. Ankara'nın tam ortasında deniz... Dalgaların sesi kulaklarında, uzaklara bakardı. Yüksek Kızılay binasının ardında güneş batardı. Parlak tabelalar sağa sola serpilir yıldızların yerine yanıp sönelerdi geceleri. Karanlık, kışın çok yakışırdı sana. Soğuk olurdun. Bir ayaz eserdi. Bozkırın sessizliğinden çıkardı bütün gürültüler sanki... İçimde birşeyler titrer, koşup gitmek isterdim. Donsun isterdim yanaklarım esintiden, ellerim kızarsın burnum, kulaklarım... Burnumda tüten alkol kokusu. Kapısı aralık barların gürültüsü. Öğrenciler dersanelerde, öylesine gelip giden. Geçip gidiyor çocuklardan büyük, gençlerden küçük kadınlar. Kolej etekli küçük yosmalar. Siyah ceketli kabadayılar, bitme tahta sıralardan. Sakarya.. Eli kitaplı çocuklar. Bunalanlar... Sürekli koşturup ancak burda duranlar. Nerde benim rüzgarım soğuk bulutlarım. Kurşuni, ağır arasından ışık sızan. Tepelerin ardında yok olsam. Büyülü yağmurda ıslanırken gülümsesem akan rimelimin ardından. Sıcak sarı otlar donsa sabaha doğru. Buz tutsa yürekler. Canlılık dursa bir an için. Tekrar güneş açsa ve erise yüreğimde aşklar. Temizlense saçlarım toz toprak akıp gitse sihirli damlacıklarda. Ankarada kış var şimdi. Hava soğuk ve karanlık geldi Kızılay binasının ardından. Ellerim kızardı; bunum ve kulaklarım. Ben barlar sokağındayım. Tek ben farkındayım aslında varlığım yok, sonsuzdayım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Özgür, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |