..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Erotik > Orhan GÖKÇE (Emanetçi)




5 Temmuz 2007
Birtek Ayışığı Gördü Bizi  
Orhan GÖKÇE (Emanetçi)
Ay ışığı altında yorgun gümüşi parlıyorduk. Tek şahidiydi ayışığı savunmasız, arsız çıplaklığımızın. Ara sıra tenimizi yalayarak geçen ve asla uzun süre yanımızda kalamayan utangaç rüzgârı saymazsak.


:BHAF:
Sağırdı gece. Birtek ayışığı vardı. Gecenin tek hakimi olduğunu ilan eder gibi tüm dünyaya, hiç olmadığı kadar parlaktı ıssız gecenin zifirinde. Ve gözlerimizi kamaştırıyordu parıltısı.

Sevmeliydik biz biribirimizi. Sevişmeliydik çılgınca; hatta, hayvanca. Ölesiye sevişmeliydik. Ayışığı tenimize vurmalıydı. Teşhir etmeliydi bütün gizlerimizi. Evet. Her türlü günahına girdik gecenin. Ve ayışığı altında kızgın gümüşi parladı tenimiz.

Sarhoşluğumuzu gizleyemedi gecenin karanlığı ne de serseriliğimizi. Üstümüzü örteceğini umuyorduk karanlık gecenin bir yorgan misali. Lakin, "ay"dı gecenin hakimi. Karanlık örttükçe üstümüzü ve de ruhumuzu, o inadına açtı.

Rüzgâr da vazgeçmişti uzaklardan çam kokularını taşımaktan. Bir tek biz kokuyorduk, ter kokuyorduk. Ay ışığı altında yorgun gümüşi parlıyorduk. Tek şahidiydi ayışığı savunmasız, arsız çıplaklığımızın. Ara sıra tenimizi yalayarak geçen ve asla uzun süre yanımızda kalamayan utangaç rüzgârı saymazsak.

Ne kadar saklanmışlık varsa içimizde, gözlerimize yansıdı umarsızca. Birbirimize aşık değildik aslında biz. Tek derdimiz hayattan biraz tat almaktı. Yaşamak, yalnızca yaşamak! Hayat önümüze ne koyarsa onu yaşamak. Sorgulamadan, pişmanlık duymadan. Düzenli bir hayat da değildi istediğimiz. Sıradan, basit; hatta, dağınık. Ama, yalnızca bize ait bir hayat ve onu yaşamaktı tek arzumuz.

O gece yaptığımızda oydu zaten. Yaşadık yalnızca.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sonbahar [Şiir]
Toprak Kokuyor Gece [Şiir]
Özleyeceğim Seni [Şiir]
Yalan Masallarımız [Deneme]


Orhan GÖKÇE (Emanetçi) kimdir?

İsimsiz bir notayım kendi sesini arayan. Sonsuzluğa uzanan uçsuz bucaksız porteler üzerinde. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Orhan GÖKÇE (Emanetçi), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.