Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
bir yanımda nar ağaçları büyütüyordum Anu bir yanım eksiliyordu ödünç alınmış aşklar gibi ayağıma giyinip yürüyordum saçlarımın örgüsünü gideyim diyordum silerek menzilimden tarihimin ayak izlerini ve bütün aşkalarımın öyküsünü dünya küçülüyordu Anu ve ben başka yüzlerde başka bir “ben”in bakıyordum içine gözlerinin bütün duvarlarıma asıyordum gülüşlerini o “ben”in uğursuzdu, yosmaydı sevişmeler bir gökyüzü, bir de ay kalmıştı kirlenmedik onu da alıp ekmeğime sürüyordum soyunuyorum Anu çırılçıplak soyunuyorum bu son vuruş etimi kaplayan derimi soyunup atıyorum bir dudaklarım kalıyor bir de gözlerim iki dipsiz kuyu yok Anu ağlamıyorum babam atasözleri türetiyor dedesinden kalma miras gibi döküyor önüme etik-gotik.milletik daha da kötüsü, “her şeyi halletik” yalan Anu yalan aklım beş karış havada bu gece dişiliğimi savuruyorum pencereden neresinden öpeyim sokakların yüzü yapış yapış ve yar dili kör kütük sarhoş bir içeri, bir dışarı gidip geliyorum unuttum Anu kendi adımı bile unuttum artık türkü de söyleyemem döküldü dilimdeki ölü sözcükler çiy düşmüş sabahlara uyanamam kapansın artık bütün kapılar kimseler girmesin yüreğime başka ateşler istmem...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Meral Vurgun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |