Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
vazgeçtim hepten ateş böcekleri aydınlatıyor geceyi geçiyorum bir boyuttan başka bir boyuta bir başka meridyendeyim şimdi sen kuru bir ağaç gibisin aklımda kökün toprağa batıyor hala dallarınsa meyvesiz mevsimlere gebe ben bir gece kelebğiyim aya çıkıyorum geceleri içerek soluğunu menekşe çiçeklerinin insanlar karınca misali bir telaşlı devinim yedi rengi yeryüzünün bana benziyor her biri benim kadar iyi benim kadar kötü benim kadar çirkin ve güzel ve mevsim artık sonbahar sarı sarı düşüyor dalından yaprak bir hüzün denizi kucaklıyor şimdi bizi acı bir kelam edersem küsme darılma gayrı kucak kucak özlem taşıyor şimdi trenler bir daha uğramam bu kasvetli gara üçüncü perona sevgilim artık beni yüreğinin küllerinde ara us dışı serseri bir gezginim şimdi yeryüzü bir adım dolanırım gece ve gündüz bir baştan öteki başa sensiz bu dünya ve gökyüzü bir avuç bulut meneviş gözlüm beni unut demiyorum aşk bin yıllık bir kaçak tutabilirsen yüreğinde uyut.. ben step gülüyüm gözkapaklarım kestane dikeni altında bir yudum kahve saklarım sıla gibi özlediğimsin hala duyumsadığım us yitiğim kadife tene döktüğüm yağmur damlası dile gelmemiş bir hasret türküsü lirik bir Mayıs ezgisi sık sık ölen ardından yas tutulup ağıt yakılan ve ansızın yeniden hep yeniden dirilen aşk bir kaçak uzayıp gelen zamanda bir garip yolcu çifti azaltıp tekil kılan tekili çiftleyen yaratıcı acısını okşayıp yarasını yokladığım nazlı ceylan umudun düştüğü yerde gözyaşı ezeli eşkiya bin yldır aradığım uğruna sürgün olduğum eylemim, suçum günahım, vebalim mutsuzluğumun sığındığı ülke sen...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Meral Vurgun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |