Bugün Kafam altüst olmuş durumda. öyle bir yığıntı varki beynimde. hemen yazmalıyım. aktarmalıyım beynimin içindekileri. Ne kadar saklayabilirimki kafamdakileri. neden işkence edeyim kendime anlayamadım. bazen bırak tüm düşünceleri sen yalnız kal bedenim. Ama olmuyor olmuyor. yeni hayata tutunan bir çocuk gibi haykırıyor beynim. hani yeni hayatı öğrenirken birşeyler denersin ya. ve olmaz yapamazsın. olmuyor işte diye haykırırsın. olmuyor.kurtulamıyorum beynimdeki düşüncelerden. yaşadıklarım beynimin içinde devamlı. ne yapmalıyım. neyle yıkamalıyım beynimi? nasıl silmeliyim hafızamı? ilk doğduğum gün gibi berrak olmalı beynim? daha çok şey yaşayacağım. boşluk olmalı kafamda. yeni yaşanacak olanlara yer açmalıyım. ne yapsam acaba. tekrardan küçülmem mümkünmü? anadan yeni doğmuş gibi.. neyi aramalıyım acaba. bilimsel bir labaratuar kurup silmeliyim beynimi. -- yok yok olmaz diyor beynim. sen sadece yaşa ben onlarıda tutacağım kayıt edeceğim . ama bana söz ver her zaman güzellikler yaşa lütfen. sen güzel yaşadıkça benim kayıt yerim daha da artıyor. yeterki mutlu ol. Herşey bende sen korkma. hiçbirşeyi unutturmam sana. ne fotoğraf makinası ne kamera hiç birşey kullanma sadece mutlulukları yaşa . ben bütün resimleri, bütün okuduklarını, bütün sevinçlerini kayıt ediyorum. En güzel şeyleri yaşa lütfenn. Sen nasıl mutlu olursan ben öyle yazacağım bir kenera. Emin ol bir gün hazırlamak istediğinde resimleriyle vereceğim sana o mutluluklarını tekrardan.üstelik aynı duygularla beraber. Sen mutlu ol herşey sende kalacak. sakın üzülme. her üzülüşün benden birşeyler siler. Nasılki sınavlarda 3 yanlış bir doğruyu götürüyor. bende de aynı olay mevcut. her üzüntün benden birşey siliyor. ne olur mutlu ol. Mutlu ol ki hafızan güzel kalsın.Yaşadıklarını hafızanda saklayabilesin ve birgün geldiğinde sevdiğin insanlara kendi ağzından kendi duygularınla anlatabilmelisin. senin hayatını ve duygularını Filim seyreder gibi seyretmemeli insanlar. senin dilinden, senin duygularınla ve nefesinle dinlemeliler. Lütfen Mutlu ol.