..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim. -Cervantes
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Aspirin




3 Mayıs 2007
Tükürüyüm Böyle Kaderin İçine  
Kadere İnat yaşayacağım

Aspirin


Kader işte kime şikayet edeceksin ki.... Yaşanacak ne varsa yaşanmalı..İyi yada kötü....


:AIDD:
Son günlerde bir haller oldu bana.Ben benmiydim yoksa başka birimi bilmiyorum.İçimde bir korku var ama ne olduğunu bir bilsem.Nefes alamıyorum, sanki boğuluyorum.Sokaklar zifiri karanlık adım atsam yutacak beni öyle hissediyorum..Korkumu belli etmemeye çalışsam da korkuyorum işte.Sevdiklerimi, canım dediklerimi incitiyor kırıyorum.Ne biliyim işte elimde değil.
Tükürüyüm ben böyle kaderin içine.Hiçbir zaman gülmedi ki yüzüme..Felek tokadını indirdi de indirdi üst üste.Allahaısmarladık demek gelmedi içimden kimseye.Biliyordum gitmeyecektim.O kadar çok dua edenim vardı ki !!!! Rabbim geri çevirmeyecekti dualarını.Bir ara düşündüm sevdiklerime, canım dediklerime, ’’Allahaısmarladık hakkınızı helal edin’’ demeyi ama bir türlü cesaret edemedim.Onları üzmekten, kırmaktan korktum hep..
Kader işte kime şikayet edeceksin ki? Yaşanacak ne varsa yaşanmalı,engel olmak ne mümkün.Kadere inat ne varsa yaşanmalı.Öyle yada böyle, iyi yada kötü, yaşanmalı işte. İyiler neyse de kötüler öyle bir koyuyor ki insana .Kaldırabilene aşk olsun.Çok şey yaşadım, ama hiç altında kalmadım. Rabbim öyle bir kuvvet verdi ki,kimse sırtımı yere getiremedi, getiremeyecekte..
Batasıca dünya, neden böylesin? Neden bu kadar acımasız, bu kadar gaddarsın.Yüklendikçe yükleniyorsun üstüme. Hiç çabalama, çaban boşuna, sen ne kadar yüklenirsen üstüme ben o kadar kuvvetleniyorum. Yıkamayacaksın beni, sana asla yenilmeyeceğim. Her ne olursa olsun kazanma zevkini tattırmayacağım sana.Çünkü kazanan hep ben olacağım da ondan. Sevdiklerim için, canım dediklerim için hep kazanacağım, kazanmalıyım. Rabbimin izniyle bunu da kazanacağım. Bunun da üstesinden gelmeliyim.Yeni bir kimlik, yeni bir yüzle yaşamaya başlamalıyım, sımsıkı sarılmalıyım hayata.Onlar için sevdiklerim, canlarım için. Ben olmazsam olmaz bunu biliyorum..
Hayat kadere inat sil baştan yaşanmalı diyorlar ya. Bende öyle yapacağım. Hayatı kadere inat sil baştan yaşayacağım..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayatın Dikenlerini Bütün Hücrelerimde Taşıdım,onlar Battıkça Ben Hep Kanadım…
Kan Kaybederken Hayatım,yaşamam Gerektiğini Anladım

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalanını da Severim Senin

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Dıdının Dıdısı [Şiir]
Özledim Kokunu [Şiir]
Ekmek Arası Huzur [Şiir]
Kırılmadım İncindim [Şiir]
Sende Olabilsem Keşke [Şiir]
Bir Garip Hikaye [Şiir]
Git Hadi [Şiir]
Düşte Git İşte … [Şiir]
İster misin? Birkaç Porsiyon [Şiir]


Aspirin kimdir?

ßir gün öLe çok SevmeLiyimki Sonsuza dek içimdE kaLmaLı, karŞımdaki inSan karŞı koyamamaLı, ßir gün öLe çok SevmeLiyimki beni yaktıkLarında biLe kaLbim sapasağLam kaLmaLı, bu Sevgiden utanmamaLı, bu Sevgiyi boşa harcamamaLı. .

Etkilendiği Yazarlar:
.....


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Aspirin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.