..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Aşkın aldı benden beni. -Yunus Emre
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Eray




2 Mayıs 2007
Galiba Bende Seni Seviyorum  
Eray
hayatta birgün belki ulaşılması zor olan biri için bunları hayal etmişsinizdir...


:BJCJ:
Bugün ne yapacağımı,ne yaşayacağımı,neden herşeyin bu kadar kötü gittiğini sordum kendi kendime…bir cevap bulamadım ya da hep yalanların arkasına sığındım ne yaşayacağımı bilmeyerek.kendimi her şeyden o kadar soyutladım ki tamamıyla hayattan soğudum.ama asla ölmeyi düşünmedim bunalımda olan onca insan gibi…aslına bakılırsa her şeyin kötü gitmesine rağmen hayat bizim için bir hediye.sadece bize yaşama şansı sunulmuş ve insanların nasıl yaşayacakları kendi ellerinde.bunu iyi biçimde değerlendiren var tabi ki birde değerlendiremeyen.bazen ölümü düşünmesem bile çekip gitmeyi düşünüyorum kendi kendime.sessiz,sedasız ve kimseye bildirmeden ve de kimsenin bilmediği bir yere gitmek istiyorum.tabi soruyorsunuz şimdi her şeyden kurtulmak bu kadar basit mi diye? Tabi ki değil her şeyi bırakıp biranda gitmek.ama insan bazen delilik yapmalı hayatta…herkesin merak edeceğini bile bile çekip gitmeli uzaklara bir daha dönmemeyi göze alarak.hadi diyorum kendi kendime topla eşyalarını,fazla uzatmadan veda sahnesinin sıyrıl bu şehrin kucağından.bırak arkanda ne varsa seni sevenleri,sevmeyenleri,düşmanları,bırak ne varsa geride ve arkana bakmadan git. Bazen o kadar sıkılıyorum ki anlatıyorum ne varsa dostlarıma. Gidiyorum diyorum.somurtup yüzüme bakıyorlar.bazıları atılıyo “bir kız için bırakıp gidecek misin diye” çaresiz evet diyorum. Bazısı diyo “boşver en iyisiniş yapıyorsun.bende olsam yerinde aynen bunu yapardım”. Evet haklılar aslında bir kız yüzünden bırakıp gidebilir miyim her şeyi? Hemde dostlarımı…ama sevmişim bir kere elimden bir şey gelmiyor ki.biliyor musunuz hiç bu kadar sevmemiştim hayatta kimseyi…tüm kalbimi vermemiştim bu derece kimseye.hadi o zaman al eline telefonu,çevir numarasını gitmeden son bir defa vedalaş onla.niye gidiyorsun diye sorarsa bir şey deme sadece sessiz kal elbet anlayacaktır o.belki de son sözü sana GİTME olacak.ama sen biliyorsun gitmelisin…kalırsam ne değişecek diye sor? Eminim ki cevapsız kalacaktır bu soru.o zaman gitmeliyim de gitmeliyim ve bir daha dönmeyeceğim. Uzun bir sessizlik sürecek telefonda…ikinizde ne diyeceğinizi bilemeyeceksiniz. Sırf her şeyi tekrar söyleyebilmek için nefes alacaksın tüm dünyayı içine çekercesine.fakat yapamayacaksın.son bir defa giderken ona SENİ SEVİYORUM diyemeyeceksin.kapatacaksınız telefonu çaresiz. Odana dönecek tüm eşyaları toplayacaksın hatta tüm dertlerini de yanına alıp gitmek için hazırlanacaksın.ama bir gözünde telefonda olacak aramasını bekleyeceksin ya da bir mesaj bekleyeceksin çaresiz.uzun süren sessizlik bozulacak biranda. Telefonda bir ses…mesaj geldi. Koşacaksın,hızla alacaksın telefonu yerinden mesajı açtığında anlayacaksın o ve sana yalvarırcasına GİTME diyor. Biran durup düşüneceksin ne istiyor bu kız benden? Şimdi gitme diyor kaldığımda ise ne oluyor? Her şeyi göze alacaksın hatta bu sefer ölümü dahi. Tekrar çevireceksin numarasını. Telefonu açtığında ses vermiyor olacak. Sonra sen dur dinle beni hemde sözümü hiç kesmeden. Başlayacaksın her şeyi anlatmaya. Diyeceksin onu sevdiğini ve sırf onun için gittiğini. Şaşıracak bir şey diyemiyecek. Bunlara cevap olmasa bile yinede son bir defa GİTME diyecek sana. Niye bir şey söylemiyorsun diye soracaksın? Çaresiz yine susacak. Sinirlenip olmayacağını anlayarak kapatacaksın telefonu. Evet artık hazırsın gidebilirsin sevdiğin kızı da burada bırakarak…yavaş yavaş yüreyeceksin caddelerde. Ve son defa vedalaşacaksın bu koca şehirle.Her şey hazır artık gidebilirsin. Ne istediğini bilmeden,nereye gideceğini bilmeden alacaksın bir bilet. Başlayacaksın beklemeye otobüsü.seni her şeyden koparacak olan o otobüsü. Otobüs gelecek…fakat o anda telefonda bir ses…evet yine msj geldi…inanamayacaksın ondan. Korkarak açacaksın mesajı ve inanamayacaksın msj da “GALİBA BEN DE SENİ SEVİYORUM” yazıyor olacak.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İstanbul [Şiir]
Aşkınıza Değer Verin [Deneme]


Eray kimdir?

şiirlerimde kendi mi bulup,gecenin karanlığından her yudum aldığımda mutluluklar prensi olan bi insanım

Etkilendiği Yazarlar:
atilla ilhan,can dündar


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Eray, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.