Ama gene de dünya dönüyor! -Galilei |
|
||||||||||
|
Cevabı soğuk avuçlarında tuttuğunu düşünüyor Ne kadar acıtırsa acıtsın önemli değil Hasta adam yutuyor satırları "İyiyim şimdi !" Özgüvenle gezerken yazgının sokaklarını Gizemli bir kavşakta Yetim kalıyor yetersizleşip Yetkinleşemediği bir şehirde Yeni bir kadın kalbini Yeni bir soru zihnini bulandırıyor Bunaltılarla savrulup Kusuyor satırlara Meclislere Heryerde pasak Herkeste enfeksiyon telaşı Teşhis, tedavi, öneriler Kaçamak yüreklerden İzole ediyor kendini Soğuk ve sessiz 10 metrekarelik manastırında İnzivaya çekilip Teneffüs ediyor Keder, suçluluk ve acizliğin Huzursuzluk yakıtını Nefes alıyor kesik kesik Boğazındaki yutkunluğu hırlatıp Tıkanmış yaşamında Yalnızlığını çoğaltıyor İçinde yaşayan kişilikler Sessizliği yarıyor Barok bir orkestrayla Soğuğa bir battaniye çekip Isınıyor sıcak çayının dumanıyla Bir de hohlayıp nemli camına Saydam kalpler çiziyor Terkedenlerin anısına Gözlerini sımsıkı yumup Düşüyor geçirgen katmanlarından Boşluğunun ıssız vadisine Işığı arıyor Varlığını kurtarıp, anlamlandıracak Ve bir hayalet gibi hissediyor kendini Puslu bir sisteki Kayıp parçalarını arıyor Eksikliklerinin kestiği Hayalkırıklıklarının Kanattığı elleriyle Aklının aydınlığı Yetmiyor kurtuluşuna Kuşkularla kuşatılı buluyor Zihninin surlarını Sezgileri kaygı yüklü Kayıyor buzdaki soğuk ayakları Şimdi koşuyor telaşlı Kaybedilen cephenin hasta askeri Şifaya ! Değerli şifaya ! Uzatıyor soğuk ruhlarının kasvetinde Felçli ellerini kaldırıp...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © nuhfel kartal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |