Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank |
|
||||||||||
|
Tamamla desem sana yanık olan şu kalbimin yarısını Bilmez misin ki sana olan sevdamı, senin için yandığımı Anlamaz mısın ki bakışlarımdan biraz olsun duygularımı... Uykusuz gecelerin sabahında kanlanmış gözlerimi görmez misin Seninle konuşurken titreyen yüreğimin sesini duymaz mısın Sana dokunduğum anda terleyen tenimi, ellerimi Senin adını her anışımda içimde yanan volkanları bilmez misin... Kurtar beni bu azaptan dayanamıyorum anla beni Seni şu satırlara yazarken bile ismini büyük yazdım Şu koskaca derya denizinde, sahile vuran bir küçük dalga gibiyim Sana vuruldum inkar edemem, yalan değil keşke bilebilsen... Evet galiba vuruldum, hem de ne vurulmak İdamı gelen bir mahkumun son saatlerini yaşaması gibi Ellerine ayaklarına vurulmuş bir pranga gibiyim Zincirleri kırsam ne fayda ki, ipi çekilen ben değilmiyim... Sona erecek birazdan bir sensiz , bir sessiz gecem daha Odamın içinde olan ben, ama benim içimde olan sen, Neden illede sen , neden çektiğim bu özlem Bu saatte ruhumun içinde, benim kalbimdesin Gel de dolsun varlığın, benim olduğunu bileyim, hissedeyim Seni sensiz yaşadığım yeter, bu yanan ateşin çok zor geçer Gel de son sözlerimi söyleyeyim sana, belki birazdan İdam edilen ben olsam da, elbet ruhum kalacak yanında...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kenan daniş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |