İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld |
|
||||||||||
|
Bir kola kutusunu ayağınla uzaklara fırlattınmı?. Hiç gerçekten dans ettin mi?.Sabah yatağından aniden fırlarsın beyninde bir şarkı çalmaktadır geceden kalma. Bu şarkının gerçeği ise karşında duran 'pc'de çalmaktadır.Sabahtan ayarlanmış gece yarısına.Geçersin sandalyeye.Başını alırsın ellerinin arasına karşındaki ekran senin için vardır.Sen herşeyi kapatırsın tek bir tuşla.Dışarı çıkmak için hazırlanmaya başlarsın.Önce montunu sonra bereni,sonra atkını ,sonra eldivenlerini geçirirsin.Soğuk keskindir.Rüzgar yüzünü şöyle bir yalar geçer.Dar sokaklardan geçersin sonunda ayakların durcağı yeri bilir.Cılız bir ışık sızıyordur pencerenin birinden.Elektrik direğine yaslanır.Ellerini hissetmez eldiven orlondan olduğu için hepten ıslaklık hissi verir ve yavaş yavaş uyuşmaya başlar.Bir kedi gelir yanına camgibi gözleri var bu kedinin.Hımbıllığı ise soğuğun kendisini esir almasından kaynaklanır.Kedi ayaklarının dibinde durur.Cebinden bir sigara çıkartıp yakmaya çalışır ama yanmaz.Son denemede nihayet başarır.Arada bir gözleri pencerededir.Saatlerdir buradaki mutluluğu onundur ondan başkısının bilmediği ait olduğu duygusu budur.Ayaklarını sürüye sürüye başlar yürümeye.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © more , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |