Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
Hafifçe esen rüzgar İstanbul toparlanan güneşi uğurlamada Bir ananın evladını yolculaması gibi Yahut bir sevgilinin hoşçakal diyen gözlerinden süzülen yaşla uğurlaması gibi sevdiğini Hani gideni bir damla da olsa suyla yolcularsın ya İşte Boğazın serin suları daha bir hızlı akıyor sanki o giderken Olur da çabucak döner diye o sevilen O ''hiç gitmese'' denilen Bırakıp giderken... Ama neden ; Neden bu kadar sevilirken Ve bir o kadar da düşlenirken her an sevgilinin hayalinde Neden bu gitmeler? Ben her an seninle yaşarken Ve her anımı seninle doldurmak isterken Sen neden bu kadar acelecisin? Neden? Gitmek için erken daha Toparlanmak için çok erken... Bilirim zaman çok çabuk akar derler Ama benim için zaman durgun bir su birikintisinin telaşsızlığı ve umursamazlığında Seninleyken.... Sen varken zaman bile yitiriyor anlamını Çünkü ben senin gözlerinde ararken o gizemi Zaman ki unutturuyor kendini O bile yavaşça doğruluyor yerinden Ve çekilip yaşamın ortasından Sığınıyor ıssız bir köşeye Örterek üzerini yaşamın ağırlığıyla Tatlı bir uykuya bırakıyor kendisini... Bir ben kalıyorum sanki yeryüzünde ve bir de sen... Keşke gitmesen Keşke... Ama gidiyorsun biliyorum Ne kadar inanmak istemesem de Sen gitmedesin şu an Başka bir yaşama... Ama unutma sevgili; Yine aynı zamanındayız sevmenin Aynı yüzünde aşkın Ve eminim aynı duyguların kuşatmasında yüreklerimiz... Meğer ölüm ne garip şeymiş Güle güle sevgili... Hiç dönmeyecekmişçesine; gitmelerin ayrılıkları başlattığı iklimlerde olsan da Yüreğim şimdi dopdolu Yorgun bir ananın evladını beklerkenki umuduyla Tıpkı İstanbul'un güneşini beklemesi gibi Ben de seni bekleyeceğim Yüreğimde aşkın Ve dilimde seni anlatan kelimelerimle Bekliyorum Düşlüyorum Ne olur dön... Her sabah şehrine dönen güneş ol Gülen gözlerinle Yeniden gülümse bana Ve eğilerek kulağıma yeniden seni seviyorum de Ama sessizce Ölüme inat... Yokluğun yitimlerin yarattığı sessizliğin acımasız bekçisi şimdi... Yanıbaşımda...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NOW_or_NEVER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |