Bir insan bir kaplanı öldürmek istediğinde buna spor diyor, kaplan onu öldürmek istediğinde buna vahşet diyor. -Bernard Shaw |
|
||||||||||
|
Zor bir hayatın girdabında Bir gece yarısı esir alındık. Gazze'de Felluce'de Bilumum Filistin'de. Bu ilk değil, İdmanlıyız sonuna kadar Nice işkenceler gördük, Asla teslim olmadık. Direnmeyi onurumuz bildik. Hayata hükmedenlerin ihanetine, Direnerek verdik varoluş kavgasını. Asilik maya tutmuş hücrelerimde. Başkaldırı asalettir. İsyanların mektebinde talim görmüşüz Tanklar kafamızı ezerken Bedenimizin yarısı mayınlara kurban edilmiş. Yağmurun bereketi; Napalmların kustuğu bulutlarla yer değiştirmişken, Soykırım yazgımız olmuş. Bu yazgıya teslim olmamışız. Öfke bedenimizi sarmış, Kuşak kuşak bomba yüklenmişiz belimize Öç almaya çıkmışız Patlatamadan fitili, uçak sortilerinde yok edilmişiz. Gazze’de Felluce’de Bilumum Filistin’de.. Ama inat etmişiz yinede ölmemişiz Ant içerek çığlık çığlık haykırmışız; Üremişiz milyon kere. Ölürken de gülümseyeceğim Şu lanetin zulmüne ağlamayacağım yeminim var. Lakin şu bebeleri öldüren zulüm var ya İnsanın, İnsan soyundan geldiğine Utanır olduğu Bir vakı-a ki; Sabilere ağlatmış beni. İsyanım büyümüş Anamın ağıdı yeminim olmuş. Bu kavganın galibi olmasam da Onlar kazanmayacak Ben yenilmeyeceğim… Halkımızın emanetidir bize Bu kutsal esirlikler. Ölsem bile belli etmek yok. Ölümü gizli tutarken toplu mezarlarda, Tohum tohum yeşereceğim yeni baştan. ve; Henüz emeklemeye başlamışken, Koşacağım kavgaya hiç vakit geçirmeden. Ahdım var; Gazze'yi Felluce'yi ve Bilunum Filistin’i sonsuza dek yaşatacağım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ebubekir GÜL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |