Şahin bakışlı, ahu gözlü, şirin davranışlı ve tatlı sözlü idi. -Fuzuli, Leyla ve Mecnun |
|
||||||||||
|
O bensiz asla yapamaz Başkasını sevemez.. Elimden başka el, Dizimden başka, Sözümden başka, Hiç bir başkayı tanımaz... Sen... Gerçeğe yol almış Can ütopyam, Ne oldu birden, Ne oldu bize? Saatin ibresi tersine yol almakta Yön tayinim sersem, ben ki acemi Ters tarafın en tersinde bir başıma ben... Eskiden hayalimdin, Şimdi hayalden de uzak.. Oysa gülüm, Ne planlarımız vardı. Özgün ve üretken tek can olacak Hiç kimselere benzemeyecektik... Gece kafamıza esecek, Bir başak kente yada köye gidecektik. Belki bir çingene mahallesinde Çingene olup, O havayı soluyacaktık.. Yada, Geceleri banklarda sabahlayan Yoksul çocukları dinleyip, Onlara omuz verip, umut olacaktık. Hayatın bu trajik gerçeği karşısında, Bir an insanlığımızdan utanıp, Bu utancın nedenlerini tartışacaktık... Belki bir kente kitap imza günü için, Bir başkasına tiyatro seyri.. Kim bilir Belki de bir kış vakti Saatler gecenin 03.00' ünü gösterdiğinde Bir kumsalda Denizin gizemi eşliğinde Tir tir titreyip, İnsanlara biz farklıyız-ı haykıracaktık... İşte bizim doğrularımızdı bunlar, Güç aldığımız doğrular.. Acı olan kaybettik can.. Yine Kurallar, Yine Töreler, Yine Tabular, Kısacası Yine onlar kazandı... Hatırlar mıydın gülüm; Bundan nasılda ürker, Sen yanımdayken bile seni özlerdim. Bazen çocuk, Bazen çılgın, Bazen uçuk, Bazen deli olacak, Olması gerektiği kadar da olgun olacaktık. Sen Ocak, Sen kucak olacaktın.. Bazen ana gibi yürekten Sevda için can olacaktın.. Takılacaktım sana Kızdıracaktım Tam kızmışken Birden aaaaa, Yine benzedik onlara deyip, O an Onlardan ayrılacaktık. Yine Çılgın, Yine Deli, Yine biz bizim gibi olacaktık... Ben sana sulu gözlerle bakarken, Sen, NEH GICIK diyecektin.. Birden gözyaşlarımız umuda dönüşecekti, gülecektik.. GÜLÜM Hiç umut yokmu ? Gıcığın seni çok özledi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ebubekir GÜL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |