..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanların arasında yaşadığımız sürece, onları sevelim. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > İLKİN




26 Temmuz 2006
Şiirden Bir Yazı  
İLKİN
Herkese ait olabilecek kadar yalın,belkide kimse tarafından anlaşılamayacak kadar karmaşık duygular..Bir zıtlıktır aşkı aşk yapan.Düzyazıyı şiir yapar o,şiiri düzyazıya çevirir yokluğu


:AFCE:
Karışıkların var engel sarılmalarımıza.Yollar var önünde uzunluğunu bilmediğin.Engel sandığın herşey bir geçişken biz olmaya,yanlızlığı seçtik tereddütsüz,planlamadan..En güçlü olduğum zamanlarken varlığının yanıbaşı bu kaçış bir ispat galiba hem sana hem kendime..''BEN de benle olabilirim''diye.Asi başım bir sana koşulsuz olduğundan berierteliyorum ben sevdamızı..En çok da bana ağır sevdamızı.Şiir tadında bir yazı bu.şiir gibi başlarken duygusunu korkularında yitiren..Varlığının yanıbaşı şiir kurduğum ama söyleyemediğim zamanlarımmış meğer.Yokluğun hep düzyazı.Noktasını hangi cümlesinin sonuna koyacağımı bilmediğim uzun uzadıya cümlelerden örülü,paragrafsız ,başlıksız bir dağılış yokluğunun sayfasında gecenin ya da gece olmaya meğilli her gündüzün..Şiir olmaya aday şimdi kelimelerim düzyazı oldukça da şiirleşiyor senden benden sevdamızdan yana durmuş.Şair olmak kocakapılar açacakken biz olmaya doğru ''YAZAN''oldum sadece ''YAZAR'' bile değil..Umutsuzluğu anlatmıyorum ben..umudum öyle çok ki.Çaresizliğimi de acındırmaya çalışmıyorum ne kendime ne kimseye.Bir seçim ve sonucudur tüm dillenebildiklerim.Ben seni seçerken sensizliği seçtiğimi bile bile dümdik yürüdüm ellerinde ellerim.Belkide yarını asla olmayacak birgün yaşarken dizlerinde,sıkmadım hiç canımı anımızı bozmamak için..Sormadım sana ''peki ya bundan sonra'' diye..Hiçbir yük vermedim omuzlarına..
Bir düzyazı bu şiir olmaya aday..İmlaları eksik,biraz kaptırmış yazıyorum.Kuralsız yazdığım bir hikayem olmadı hiç şimdiye dek defterimde ama seni yazdıkça sana yazdıkça unutuyorum kuralları.Serserileşiyor bütün herşey.Sadece sen,ben,içtekiler ve yazabildiklerim türkçe'ye uymaksızın.Başka bir dil bu.Biraz sence biraz bence.Belki sadece benim belki sadece ikimizin bildiği bir dil..Şiir olmaya aday bir düzyazı bu...Deneme sadece.Sevgileştikçe kaçıştıran bir anlatım.Hepsi bu..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dakika Oldu Mu Dersin?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Çelişki [Şiir]
Ağlayamadı Hiç [Şiir]
İyi Bak Kendine [Şiir]
Bitsin [Şiir]


İLKİN kimdir?

Yazmak yaşamak demek. . Hissettiklerinle,korktuklarınla,kabullendiklerinle,kabullenemediklerinle yüzleşmek demektir. İşte bu yüzden ben yazdıkça yaşadığımı hissediyorum


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İLKİN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.