Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd |
|
||||||||||
|
Gün yüzü göstermedi, Bu boyu devrilesice, Siki büyümeden Bükülesice! Vallahi bezmiştim canımdan Ah canım hakim bey! Her akşam içip İçip rakıları domuz gibi Dersiniz bir de domuzlar Rakı içer mi? Domuzlar içmez haşa! Gelin görün ki sayın hakimim, Susamış domuzlar gibi İçerdi rakıyı benim herifim... Gün yüzü göstermedi, Bu boyu devrilesice, Siki büyümeden Bükülesice! Vallahi bezmiştim canımdan Ah canım hakim bey! Şerefsiz çökerdi ümüğüme Öğlenden akşama. Yumruğun, tokatın Küfrün bini bir para, Arada dayak neyse ne de, Çocukların önünde döğerdi. Kuran çarpsın hakimim En çok da bu zoruma giderdi. Gün yüzü göstermedi, Bu boyu devrilesice Siki büyümeden Bükülesice! Vallahi bezmiştim canımdan Ah canım hakim bey! Oynaşı vardı bir de, Yanağı benli bir pavyon orospusu. Onla yer gelirdi hepimizin rızkını Evde tüterdi zillinin parfüm kokusu. “Ekmek parası, bey” deyince Çakardı insafsızca sümsüğü Düşünmezdi çolu çocuğu Ha bire beslerdi vicdansız sürtüğü. Gün yüzü göstermedi, Bu boyu devrilesice, Siki büyümeden Bükülesice! Vallahi bezmiştim canımdan Ah canım hakim bey! Kestim hakim bey, doğrudur, Bıçakla kestim adi pezevengi! Bir gece sızmış uyurken Boğazından akıtıverdim al rengi. Pişman mıyım değil miyim İnan olsun bilmiyorum. Sonum mahpus da olsa, Ne güzel artık dayak yemiyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yaman Sert, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |