Kürtaj sadece kendileri bir zamanlar doğmuş insanlar tarafından savunuluyor. -Ronald Reagen |
|
||||||||||
|
tenekelerle örülmüş evlerin olduğu şehirlerin birinde. üstünde sarı, fitilli bir ceket, ağzında kurumuş tütün tadından ekşimiş bir büzüşme. bir gün alıp içeri tıktılar ahbabımı, delirip kesivermiş oracıkta karısı ile çocuğunu. gazetelerin üçüncü sayfalarının kan kokan puntoları arasında gördüm onu. üstünde sarı, fitilli bir ceket, ağzında kurumuş tütün tadından ekşimiş bir büzüşme. alıp tımarhaneye götürdüler ahbabımı. hatırlamıyormuş nasıl kestiğini karısını ve çocuğunu. bir çılgınlık anıymış, başka birisinin eli girmiş eline. o değilmiş öldüren: içindeki kalabalıkmış! ziyarete gittiğimde -uzun bir süre sonra olabildi ancak onu görüşüm- "gelmeyin üstüme,zaten kalabalığım ben" diye itiyordu hastabakıcıları. üstünde sarı, fitilli bir ceket ağzında kurumuş tütün tadından ekşimiş bir büzüşme. yoktu tabii hiç biri! beyaz kefene sarmışlar akılsızlığını damağında uyutucu ilaçların ruhsuz dolgunluğu. dudakları zar zor açılıyor, ağzından çıkanlar tuhaf, sanki başka bir adamın. anlıyorum ki o an bir başkası olmuş en sonunda. içindeki kalabalıktan birisini seçmiş doktorlar; üstünde sarı, fitilli bir ceket, ağzında kurumuş tütün tadından ekşimiş bir büzüşme olan adamın.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yaman Sert, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |