..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İyi bir aşk mektubu yazmak için, neler yazacağını bilmeden oturman, kalktığında da ne yazdığını bilmemen gerekir. -Rouesseua
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Umut > ümit kasım imbat




14 Temmuz 2006
Zifir ve Yakamoz  
karanlık gecelerden aydın bir sabaha..

ümit kasım imbat



:AHGF:
İstasyon bunaltıları

sığıntılarımız....

küs dudaklarla geçtiğim

susku ülkesi....

kuş kanatlarla konduğum

gök dalları....

anılar körfezinde sektiriyorum şimdi,

anımsı repliklerini.

iğdiş edilmiş ümitler,

açmamış begonyası ütopyanın

miş-li zaman ummanında çırpınırken

henüz, vurduğum şimdi sahilleri...

keder ve keman..

kösnül burgaçlarda

boğulmuşlar birbir

kaos sözleri..

şimdi kımılda içimde

ey coşku!

titre ve ürper!

hazırlan! denizaşırı seferlere....

bir simyacı sözlerinden

bir seyyahın gözlerinnden

dal! yaşama

öp! bir martının gözlerindeki kederi

öp! eprimişliğinden bir balıkçı teknesini.....

parla şimdi saklıülkendeki zümrütler gibi....

ve düşürme sakın dudağından

yaşamın o dirilten,

o umutsAL bestesini..

3 Mart 2004/Gemlik /BURSA




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Yağmur Damlasına...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Uçurum Çiçekleri... [Deneme]
Ansızın... [Deneme]


ümit kasım imbat kimdir?

ben,diye başladığım her cümlede bir akrep dolaşır beynimde. . kendimi anlatmak kelimelere hapsetmek içime sığdırdığım düşsel evreni. . ya da riyakar bir kapı aralamak başka bir us-ta. ben yerine biz demeyi daha makbul görürüm hep. . biz benim ülkemin sakinleri. . içimde öten guguk kuşu,ve durmadan sulamak için susuz bile kadığım zamanlara erdiğim, papatyalı anlarım. . . . . . içdünyamın maviboşlukları. . düşülkesine dilimde mısralarla yürüdüğüm patikalar. . denizkenarlarında suyüzünde sektirdiğim sözcüklerim. . ve başkalarına dair şifaserpiştiren öteki tarafım. . bursa nın bir ilçesinde yaşıyorum. . her sabah denizi,ve bahçemin çiçeklerini selamlıyarak karışıyorum caddelere,hayatın kıyısına kurulu evimden. . yalnızlığımın saltanatından. . ben,biz. ümit ya da pastoral_rapsodi. . . kısaca ben: hiperaktif. . . . . . . şiir sevdalısı. . . . . . aşkımın yedivereni yedi sanat. . . . . . . içbenimin kaldırmlarında gece yüyüyüşleri yapmak. . . . vazgeçilmezim. . . . . . yalnızlığım. . . . . biricik saltanatım. . . . . . . ilkelerrim de vardıt hani. . . . ışıldayan güneşe dair içimde oynaşan ümit şulelerim. . . . . . Adım ümit kadim bir tufandan kalmayım. . . . . . değişim için herşeyi yapabilirm. . . . . . . yıkabillirim tüm piramitleri. . . . . . yeniden başlayışlar için valizimi toplayabiliiirim. . . . . yelken açmak için yeni ufuklara. . . . . . göksel yanlarım da vardır mesela. . . . . . çiçeklleri ve balıkları değiştirmem hiçbir zenginlikle. . . . . . doğa aşığıym ama tema vakfına üye değilim[Sigarayı bıraktığım gün üye olacağım)) . . . EDEBİYAT ı aşk derecesinde seviyorum. . . politikadan nefret ederim. . . . . dolu yağarken dolaşmam. . yağmur için geçerli değil. . içimin dilini bilirim bir de kardelence. . . . . . . . ispanyolca yoı ve ingilizceyi bilmem. . . bir de afrika da konuşulan 70 kişilik bir yerli dilini biliyorum. . başka yok. . . . . bir simyacıyım monotonluklarla inatlaştığımda. . . bir şifaserpiştirenim ben kanıytan yaraalara. yüreksızısına((( spor(müzik(klasik protest. ve bazen de hiçbişey analtmayan şarkıları seviyorum yabancı slow. . . ilhan irem yaşar kurt,düş sokağı sak. . . . lorenna mccannot. . bob dylllan filan. stop(. . . . . . . . . . papatya tadında. . . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
ismet özel ve babam..


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ümit kasım imbat, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.