..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Banu




10 Temmuz 2006
Çiğ Damlası  
Banu
Böyle başlar yolculukları...Karanlığın çöktüğü , herkesin el ayak çektiği zamanlarda yeryüzünün tadına varabilmek için sessizce yağar geceye...


:BAIJ:
Sessiz yağar çiğ damlaları ve sessizce çeker giderler...Alacakaranlıkla başlar onların yolculukları ve gün ışıyana kadar sürer..Ne zaman ki gökyüzünde yaşam kaynağı olan güneş ısıtmaya başlar tüm yeryüzünü, onlar için gitme vaktinin geldiğinin zilleri çalar..Sessiz ve ürkektirler, güneşin ilk ışıklarıyla pırıl pırıl parlasalar da, güzelliklerini fark edemeden kimsecikler ; eriyip, tüketirler kendilerini...Onlar minicik, saydam göz boncukları gibi, her yaprağa serinlik, her çiçeğe bir aydınlık verirler ve görevlerini tamamlamış olmanın gururlu vakuruyla ilk ışıklarla terk ederler , güzelliklerinden geriye küçücük serin bir ıslaklık bırakarak..

     Böyle başlar yolculukları...Karanlığın çöktüğü , herkesin el ayak çektiği zamanlarda yeryüzünün tadına varabilmek için sessizce yağar geceye...Yaşamı gün ışıyana kadardır sanki ve ne kıymetlidir kimbilir onun için o saatler, kimse bilmez...Gün ışıyana kadar serüvenini yaşar ve ilk ışıklarla birlikte serin bir ıslaklık bırakarak son verir vakur edasıyla yaşamına...Sessiz ve ürkektir, korkar yeryüzünü uyandırmaktan..Bu nedenle; o saatlerde varlığını keşfedenleri sever ve o saatlerde kendini fark edebilenlerledir işi...Özgürlüğün tadına varana kadar içer kana kana ve taddırır sanki onunla bu yolculuğu paylaşan her canlıya...Onlar da bilirler sessiz ve ürkek olduğunu, rahatsız edip, ürkütmek, kırıp tüketmek istemezler onu bu saatlerde, zaten ne kadarcıktır ki ömrü şunun şurasında...Günün ışımasına ne kalmıştır ki...Onlarda o tatlı serinliği, o derin huzuru alıp, ardında bırakacağı, serin ıslaklığı bekleyerek geçirirler tüm geceyi..Nedense alışmışlardır geceler ardından, ondan geriye kalan serin ıslaklığa ...Ve hep mağrur gidişiyle hüzünlenirler...Ve hemen ardından güneşe çevirirler yüzlerini, ondan kalan hoş ıslaklık yok olur ve yaşam döngüsüne ulaşır... Geriye tatlı bir özlem kalır...


.Eleştiriler & Yorumlar

::
Gönderen: NALAN /
18 Ocak 2009
YAZMAYA DEVAM ETMENE COK SEVINDIM, ARTIK SENIN FANATIK OKUYUCUN HALİNE GELDİM..COK GÜZEL IFADE ETMISSIN.. BEKLİYORUM........ SEVGİLER NALAN




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Atatürk Bu Şarkıyı Sever Miymiş Anne?
Necati Amca

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sus Yüreğim [Şiir]
Hayal [Öykü]


Banu kimdir?

. . .

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Banu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.