Kitabının bir kopyasını gönderdiğin için sağol. Onu okumakla hiç zaman yitirmeyeceğim. -Moses Hadas |
|
||||||||||
|
Aşkın şarabını içmeden sarhoşluk Ben alışmıştım yalnızlığıma hoş Yaşıyordum Dünyamda bir başıma boş Dört yanımda arkadaşlarla yalnızdım Ölüydüm lakin canlılarla farksızdım Elimde yok ise avucumda da yoktu İstemedim alemdekini gözlerim toktu Bir gün anneciğim numaranı getirdi Tanış diye diye başımın etini bitirdi Anlatmaya çalıştım denk değiliz diye Ben veresiye defteriydim oysa hediye Yalnızlığım bu yüzden derin yaramdır Borcu olana hediye almak haramdır Dinletemedim ilk mesajım emri vakiydi Münasebetsizlik benden ilk defa vakiydi Galiba merakınıza mazhar olmuştum Merak mucibince sadanızla buluştum Kulaklarım önce sadanıza aşık oldu Sesinizden gayrı tüm sesler soldu Bir müddet devam ettik mesajlaşmaya Razıydım bir ömür sizinle yazışmaya Ya sizi kaybedecek yahut görecektim Kör olacak nurunuzdan yada ölecektim Takdir-i ilahi ve tecelli beni size itmişti Artık saklanacak tüm takatim bitmişti Bu halde zatınız ile müşerref oldum Safalar gördüm ve safalar buldum Aman ALLAH'ım lütfunuz nede boldu Muhtaç gönlüm muhabbetinizle doldu Zatınız ile akar sular kadar paktınız Beyaz temizse beyazdan da aktınız Gülüşleriniz çok güzel ama müphemdi Neden güldüğünüz en büyük şüphemdi Fırçanıza aşık kalemim o gün bu gündür Düşünülmediğiniz gün öldüğüm gündür Onca zaman benden kaçan hayalet Buselerimi hissetmesende hayal et!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burhan ÜREGÜL., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |