"Hemen yüzüne gül suyu seperek Leyla'yı ayılttılar." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Kim anlayabilir ki içimizdekileri sevgili, kim hissedebilir ki bizim kadar benliğinde bu şehri? Baksana aynı hüznü yaşıyoruz biz onunla. O da bizim gibi ayrı kalmış sevdiklerinden, çekmiş hasret acısını. Senin gözlerindeki maviliğe hasretken ben; o da hasret kalmış mavi rengine. Nefes alamamaya başlamış. Zamanın hoyratça davranışına, acımasızlığına o da yenilmiş. Tıpkı bizim gibi sevgili... Bizim hep oynadığımız bir oyun yeri oldu bu şehir. Gözlerimiz birbirini ararken, yüreğimiz hadi bul onu derken, bedenimizi geri çekmeye çalıştığımız o oyun... Ne kadarda zor yaşadık biz bu aşkı ne kadarda çok darbe aldık bu aşktan.; ama neden mükafatı bu oldu bize? Neden kaybeden biz olduk? Neden birbirimize ait olan o vücutlarda başka bedenler dolandı? Söylesene sevgili neden? Artık herşeyi bir kenara atıp yeniden mi başlamak gerekir dersin? Hayır hayır olamaz düşünemem bile bunu. Sensiz bir hayat.... Ölümle eşdeğer gibi.. Evet ölümle eşdeğer gibi. Ne kadarda tuhaf değil mi? Sanki hayata gözlerimi açtığım o anda sen vardın sadece, beni öpen koklayan sendin sanki bir tek. Söylesene sevgili nasıl dayanır bu yürek ayrılığa? Özlemez mi öpüşlerini, hissetmek istemez mi içinde seni, senin olmak istemez mi bir tek? Gidişini hatırlıyorum -arkana bile bakmadan gidişini... Seviyorumlu bakışların yok olduğu o anı. Acıyı içime hapsedip arkandan bakışını.... "Gitme, kal benimle" diye haykırmak isterken, sesimin çıkmayışını... Seni kaybedişimi... Zor dayandı bu yürek; ama tekrar kaybedemez ki seni. Kabullenemezki haksız gidişini. Sevemezki acıyı tekrar. Gitme sevgili, kal benimle. Beraber deneyelim bu sefer de. Yoruldum ben tek başıma bu yükün altında yaşamaktan. Gel vazgeç gitme sevgili... Yürek kor ateşlerde yanıyor, beden tepkisiz. Yürek kor ateşlerde yanıyor, herkes habersiz. Yürek kor ateşlerde yanıyor sevgili.sensiz.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Deniz Bayır, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |