"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü |
|
||||||||||
|
Sana söylemediğim öyle çok şey var ki aslında. Herkes sadece aşık olduğumu sanıyor sana. Oysa seni ne kadar çok sevdiğimi söylemedim daha, ne sana ne de başkalarına. Söylemedim değil, söyleyemedim aslında. Öyle bir kelime bulamadım çünkü. Öyle bir cümle kuramadım. İçi seninle, benimle, bizimle dolu, çocukluğum dolu, paylaştıklarımız, paylaşacaklarımız dolu, huzur dolu, aşk dolu, tutku dolu, hayallerim dolu bir kelime bulamadım. Öyle bir cümle kuramadım.. Kış ortasında baharları getirdin bana oysa. Sana uyanan sabahlar kattın hayatıma. Gülüşünün haylazlığını sevdim. Bakışlarındaki huzuru. Beni bana anlatmanı, bu kadar iyi tanımanı sevdim. Hayallerimi paylaşmanı sevdim sonra. Hayallerimin bir parçası olmanı sevdim. Seni özlemeyi sevdim yokluğunda. Bağıra çağıra şarkı söylememizi sevdim yorgun akşamlarda. Patlamış mısır savaşı yapmayı bir de sinemada..Herkes otururken bir kenarda, şaşkın bakışlara aldırmadan tepinmemizi sevdim pistin ortasında. Sana gelen yolları sevdim. Hayatımızı paylaşmak istemendeki heyecanı. Bir türlü soramamanı, cevap veremememi sevdim. Aşkın bize ne kadar yakıştığını söylediklerinde, gözlerindeki o tanıdık bakışları sevdim. Yaramaz bir çocuk olabilmeni sevdim sonra ve kocaman bir adama dönüşebilmeni bir anda.. Aşka ara verdiğim, aşka olan inancımı kaybettiğim günlerde çaldın kapımı oysa. Lal kırmızı gün batımları getirdin bana. Basit sözcüklerle yapılan hataların anlatım bozuklukları sorularına yansıması gibi anılar vardı hafızamda ve hepsini silip süpürdün bir anda. Hiç yaşamadığım, bilmediğim heyecanlar kattın hayatıma, ki sadece koluma dokunmuştun aslında. Son başlangıcım ol istedim o anda ve üç nokta koymak istedim ardına.. Dedim ya, sana söylemediğim çok şey var aslında daha. Herkes sadece aşık olduğumu sanıyor sana. Oysa seni ne kadar çok sevdiğimi söylemedim daha, ne sana ne de başkalarına. Ama biliyorum, son başlangıcım oldun o dakikadan sonra ve üç nokta koydum artık ardına..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Özlem Dendeş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |