Şiir, duyguların dilidir. -W. Winter |
|
||||||||||
|
paramparça ve ıslaktı. Ay yağıyor yıldız karışık. Yağıyor gecenin puslu göğsüne. Ay giriyor içeri yırtarak perdelerimi, Baskın giyiniyorum tam sana karışırken, Yakıp son sigaramı, Saatimi sonsuzluğa kurarak çıkıyorum, Cebimde hep kırıştırılmış seviler, Yarım yamalak düşler, Ve hep senden dinlediğim şiirler. Hiç unutmadım seni. Ay yağıyor balam; Darmadağınık ve aksaktı. Ay yağıyor yıldız karışık. Yağıyor gecenin daralan sevincine. Mesai saatlerimin arasına serpiştiriyorum, Dolunay vakti gülüşlerini, Parmaklarım seni örüyor tezgahlarda, Gittikçe artan bir hızla çoğaltıyorum seni, Ekmeğimin arasına katık, Bu koca gönlüme batık bir gemisin, Hep sana gelirim ben, hep sana dalarım, Hiç unutmadım seni. Her gece sıcaklığını yastığımın altına koyarım, (Başımı hiç dayamadığım yastıklara.) Barikatlar kurarak kuşatamadığım, Bu kalabalık sokaklarda, Her ışığın altında ettiğim her küfrün ardından, Berrak bir suyla çalkalar gibi ağzımı, Adına uyarladım yanık sevda şarkılarını. Ay yağıyor balam; sere serpe ve ağlamaklıydı. Ay yağıyor yıldız karışık, Yağıyor gecenin parıldayan gölgesine. Şimdi, Payıma düşen “sus”u vururken damarlarıma, Boynuma ilmek, Yüreğime hançer, Beynime künyedir adın. Belki sen beni çoktan unuttun amma, Ben seni hiç unutmadım, hiç ama hiç unutmadım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Murat Şehirli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |