..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendinden daha uyanık insanları işe aldığın zaman, senin onlardan daha uyanık olduğunu kanıtlamış oluyorsun. -R. H. Grant
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > kazım




18 Nisan 2006
Yamalı Yürekller  
kazım
''yeni yeni sayfalar açmak istediniz hep hayata, peki yeni bir sayfanız kaldı mı? Yoksa arkasını boş bulduğunuz bir karalanmış kağıt mı yeniden başlıyorum dediğiniz?'' şöyle bir geçmişi geleceğini yorumlamak isterseniz bu denemenin size yardımcı olacağını umud ediyorum...


:BJAJ:
Emin misin? Diye bir sorsanız yabancı kişiliğinize, tanımakta güçlük çektiğiniz o düşünceli, isyankar benliğinize, yarınlar altında sakladığınız, beklentilerinizin ümitlerinizin, hayallerinizin bugünle bir akrabalığı olup olmadığını bir sorsanız…
     Çok kolay değimli kandırmak o yabancı benliği bugünden kalma yarınlarınızla. Korkmadan şöyle bir geçmişinize dönseniz ve yaşadığınız şu anı tazeliği ile mi yoksa yılların getirdiği, sağa sola savrulmuş ümitlerinizin bayatlığı ile mi yaşıyorsunuz… bir sorsanız heyecanlarınıza.
Ne gerekir acaba tazeliğindeki hayatın, serin rüzgarlarının teninizde püfür püfür esmesi için. Bütün albümlerinize yeniden baksanız bütün fotoğraflarınızı yeniden çekseniz, bir gün öncesinden daha solgun yüzünüzde sahte kahkahalarınızın yerine, gerçek üzüntülerinizi görebilir misiniz?
Geleceğiniz yaşadığınız bugünde mi saklı yoksa yıllardır giymediğiniz naftalin kokan pantolonunuzun cebinde mi? Yeni bir sayfa açmak istediniz hep hayata, peki yeni bir sayfanız kaldı mı? Yoksa arkasını boş bulduğunuz bir karalanmış kağıt mı yeniden başlıyorum dediğiniz? Tekrar mı doğmanız gerekiyor yada her şeyi yeniden mi öğrenmeniz? Yeni yeni anlamlar katsanız kelimelere, cümlenizin öznesi çıkar mı senelerdir saklandığı yerden. Gözlerinizin rengi değişse bakışlarınızda değişir mi acaba hayata? Bir kaktüsü papatya gibi görebilir misiniz? Yaralı yüreğinize yama diki giyebilir misiniz? her şeyin karşılığında…
     Yenisini almaya umutlarınızın, hayallerinde bile cimrileşen düşüncelerinizin gücü yetmediği için hep yamalamadık mı acılarımızı yüreklerimizi, dünden kalma bugünlerimizi.
     Artık vazgeçin yarınlarınızı düşünmekten, yarınlarınızı düşünerek bugünlerinizi bayatlatmaktan, yeni sayfalarınızın arkasını daha bugünden karalamaktan artık vazgeçin.
Bırakın isteği yere essin rüzgar,
bırakın tazeliğinde yaşasın hayat teninizi…
     



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sakız Parası

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Efsun (Büyü) [Şiir]
İlk Öpücük [Şiir]


kazım kimdir?

kendince bir insan. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Orhan Kemal, Cezmi Ersöz, F.N.Çamlıbel


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © kazım, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.