..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > barış durak




13 Nisan 2006
Sevmeler Hep Ağır Gelir İnsana  
barış durak
Hiç 100 katlı bir gökdelenin altında kaldınız mı ?


:BHEB:
Sevmeler hep ağır gelir insana .


Sevilirken bile acı çekersin. Sadece sevilmek istersin biri sevsin başka dileğim yok dersin ama bu da yetmez olur zaman geçtikçe canını acıtmaya başlar karşındakini üzeceğini bile bile bitsin istersin halbuki senin istediğin sevilmekti sevildin de şimdi neden bitirmek istiyorsun bununla savaşırsın bir süre ama ne olursa olsun bitirirsin daha sonra sevmek istersin. Seversin de karşındakinden bir şeyler beklemeye başlarsın bir sevgi sözcüğü bir tatlı bakış ama sen sadece sevmek istiyordun sevdin de şimdi yine acı çekiyorsun .bu böyle sürüp gider . dedim ya SEVMELER HEP AĞIR GELİR İNSANA.Hem de çok ağır gelir.

İşte insanın hep ömrü boyunca böylesine büyük bir yük hep omzunda olur tüm hayatı boyunca. Kimi kaldırır bu yükü ve hayatına devam eder. Ama kimileri de bu yükü kaldıramaz. Omzuna verilen bu yük çok ağırdır ve onun altında kalır. İşte o an insanın tüm hayatı sanki durur,biter ve dünyası kararır. Hayat sanki bitmiş,her şey renksiz ve anlamsız gelmeye başlar. Evet insan o yük altında kalınca öylesine kötü olur ki hayat gerçekten çekilmez bir hal alır çıkar gider. Hiç kaldınız mı böyle bir yükün altında. Yani öyle böyle bir yük değil çok ağır bir yük. Kaldırmak istersiniz altında kalmamak istersiniz ama kaldıramayacağınızı anlarsınız.Ama artık iş işten geçmiştir ve o yükün altında kalırsınız.Aslında bu gerçekten çok ağır bir yüktür. Hiç 100 katlı bir gökdelenin enkazı altında kaldınız mı?Evet bu yük bu ağırlık böyle bir şey işte. 100 katlı bir gökdelenin enkazı altında kalmak gibi.Ve siz öylesine enkaz altında kurtarılmayı beklersiniz.Belki birisi gelirde sizi kurtarır.Belki birisi sesinize kulak verirde tekrar hayata devam edersiniz.İŞte en kötüsü de ne biliyormusunuz?Birisini beklemektir.Kurtarılmayı,sizi hayata döndürülmeyi beklersiniz.İşte o birisi ya gelir ya gelmez.Ya o ağırlığın altında kalırsınız,yada kurtarılırsınız.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Niye Beni Ataşlarda Yandırdın
Kapı Çalıyor
Masal Biter
Varmıdır?
Gözler
Aşkın İki Yüzü
İnsan Sevince...
Sevgi Güzel Bir Şey
Buğday Taneleri
O Benim Anam


barış durak kimdir?

Hayat herşeye rağmen güzeldir. Sizde bu hayatı hep güzel yaşayın.

Etkilendiği Yazarlar:
Attila İlhan,Tuna Kiremitçi,Can Dündar,Ahmet Altan


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © barış durak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.