Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
Yazılmadık son bir şiir kaldı aklımda sana dair. Avazım çıktığı kadar haykırdım gökyüzüne; vakit ayrılık vakti değil. Yağmur olup aktı gözyaşlarım körfezin maviliğine. Ben ağladım... İzmir ağladı... İsteksiz batıyor güneş bu mart akşamında. Boşa dönüyor çarkı devran. Viran gönlüm laftan anlamıyor. Yüreğime sığmıyor efkarım. Toprağına bırakmadan biçare bedenimi bırakıp gitmeli bu şehirden. Sahipsiz sokaklarda dolaşmak teskin etmiyor divane başımı. Bir kır kahvesinde oturmuş gelmeyeni beklerken, düşümle gerçeğim arasından umutlarımı ayıklıyorum. Nargilemin dumanında buluyorum seni. Bir koyu kahve telvesinde, çayımın deminde buluyorum. Gökkuşağının en görkemli rengi oluyorsun. Dokunduğum her yerde aldığım nefesin verişinde sen. Ben sen oluyorum sen benden öte. Şimdi sen umutlarımı kanadı kırık, beni yarım bırakıp gidiyorsun. Sonbahar döküntüsü hasretine terk ediliyor ellerim. Ellerim ellerinsiz. Sensiz mahşer yeri bu şehir. Sensiz cansız bu beden. Zaman, gecikmiş akşamların çare bilmez yalnızlığında aramak seni. Gitme desem kalır mısın? Ölümü anlarım da ayrılık nesi? Bana gülüm derdin ya hep ömrü bu kadar mı kısaymış gülün? Seyyah eyleyip yaşlı gönlümü diyar diyar gezdirir beni bu dert. Bilinçaltımda gözlerime son bakışın. Bu son sonum olmaz mı benim? Hesabını kim verecek kaybolan yılların? Ayrılığı hazmedememe faslındayım. Gidişinin anlamsızlığı uzaklaştırmıyor hayalini benden. Bedenden ayrılana dek ruhum seni de barındıracak içinde. Bakakaldım ardından. Belki de dünya gözüyle son görüşüm. Kokuna hasret kalacağım belki bir ömür. Gittin. Martıların çığlığı kesildi. Derin kasvetli bir yas havası .Ben ağladım... İzmir ağladı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © deniz yavuz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |