Tanrı insanı yarattı, insan da sanat yapıtını. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Bir otobüs durağında Başınıza çuval geçirdiler Siz orada değildiniz. ..................şimdilik Ama Bir gün evinizde Bir gün yatak odanızda Bir gün sevdalınızın kollarında Önce bir çuvala Sonra hoyratça intikamlara....... O çuval bu gün bir otobüs durağında SEVDA AYDIN a GÜLBAHAR a / DERYA ya / TUĞBA ye /HAFİFE ye Yani memleket sevdalısı Bütün kadınlara giydirildi Ey başımdaki keskin kılıç Nasıl büyüksün ki Tanrı gibi secde istersin Öyle eminsin ki doğrundan Akan kanı görmezsin Kestiğin parmaktan Ders vermekse niyetin SEVDA hala çalışmadı dersini GÜLBAHAR kötü öğrenci DERYA TUĞBA HAFİFE Başka sınıflarda bu günlerde Ve hala otobüs durağından Ve de korkmadan biniyorlar otobüslere Yine sanat yapıyorlar Yine yazı yazıyorlar Ve yine inadına sokaklardalar Eyy TÜRKİYE ‘li kadınlar Başınıza çuval geçirdiler Yusufpaşa da Siz orda değildiniz şimdilik Ama bir gün????? 12 aralık 2005 tarihinde evrensel sanat çalışanı sevda aydın yusufpaşa otobüs durağından , başına çuval geçirilerek kaçırılmış ve arka sokaklarda güpe gündüz tecavüz edilip baygın bir şekilde bırakılmıştır.olay faili meçhul de kalmıştır..benzer şekilde gülbahar derya tuğba ve hafife arkadaşlarda 2005 yılında yaşanmış diğer olayların mağdurlarıdır..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © güler ataş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |