Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos |
|
||||||||||
|
Bir kabus gördüm bu gece. Çığlıklar geliyordu karanlıktan, Korkuyordum artık yaşamaktan. Derin bir boşluktan, Anlamadığım bu hayattan Bir altyazı bekliyordum. Kabus yahut ölüm; Ne fark ederdi Gözlerini görebildiğim Bir yer, bir zaman Ne farkeder olsa büyük bir yalan? Baharın acı veren çağrısı Sana olan susuzluğum varken, Seni sevmek için bir ömür azken Nasıl devam ederdi bu gösteri Sahnede bir tek ben varken? Bitmiştir belki sende. Hayat bu, sen haklısın bu delilikte. Acının padişah olduğu, Suçlu pişmanlıkların kol gezdiği içimde, Hala bir parça umut var. Gün olur hani, Açarım pencereyi Ve koca kahverengi gözlerin Ceylan edasıyla sığınıp kaybolur Kirletmediğim yaralı kalbimde. Akşamın alın yazısı, Söyle hayatım en acı veren şarkısı; Rahat mısın ya da mutlu Can çekişen eski hatıraların gölgesinde? Biliyorum, okuyorsun bunları, Anlıyor musun Şimdi inanıyor musun Seni her geçen gün daha çok sevip, Her geçen gün daha çök çürüdüğüme Ya da senin için büyüdüğüme? Rüyamda gördüm seni, Elinde defter, geçiyordun önümden. Uzanıp kolunu tuttum önce; Bırak dedin neden diye sormadım Kayıp gittin ellerimden sessizce. Sen ne yapacaksın dedin, Seni bekleyeceğim dedim. Ve öylesine içindi ısım Ben de yanında kalacağım dediğinde. Ağlayarak uyandım, İmkansıza mı yoksa geçmişe mi? Neden ağladığımı hala bilemesem de, Uzun uzun uyumaya çalışıyorum Seni yine görürüm, Çekilir bir köşeye delice izlerim seni diye.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © yusuf-muhammed, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |