Bir deliyle başederken, yapılacak en mantıklı şey normal rolü yapmak. -Herman Hesse |
|
||||||||||
|
yanıma beyaz bir A4 koydum desteksiz , ılımlı ... sonra bir müzik parçasına işitilme özgürlüğü verdim ... sıkıldım yine kutusuna hapsettim.. cd nin dönüşünün son turlarında yalvardığını hissetim , önemsemedim . üşümemle birlikte elektrik sobasını yanıma çağırdım, anahtarı iki kez buharsız pozisyonuna boşalttım. her zaman ki gibi çıplak oturduğum için bacağımı gereğinden fazla ısıttı. doğruldum bu defa bir film aramaya başladım,bu süreçte ne yaptığımı yazıyordum (mürekkebin kağıda değmesine izin var ... herşeyin birbirine teması serbest ) sadece VCD izlemek için kullandığımız televizyona doğruldum dizlerimin üstünde sıcaktan bezerek ( temaslar gereğinden fazla değil ) . aradığım şeyi bulmuştum hep olduğu gibi aynı şeydi ... bir porno , hep izlediğim porno,, hemen 40. dakikaya attım zamanı ( keşke zamanı normalde de böyle kontrol edebilsek diye düşündüm, bir kayıt cihazı olsak, insanlığın en muhteşem açmazı ; zamanın tanrısı : kayıt cihazı . zamanla birebir temas gereğinden fazla ya da az, bizi nasıl istediği ana istediği an atabiliyorsa zaman , biz de onu sınırsızlığında tutsak edebilmeliydik) .. bu hatun harikaydı, kumral hafif çekik gözlü, kaşındaki piercing, " mutluluk kokan "hello " demesi gelen herife ... onu gördüğümde her zaman harekete geçen organı elime aldım, doğrulmaktan acıyan dizlerimin altına bir yastık uzattım,kızın adını hatırladım "Smoky" evet buydu. smoky nin diğer sarışın kızın ağzından kurtulan penisi ( ki hep kendi penisimle karşılaştırırdım) ağzına yerleştirmesiyle ; masyurbasyona başladım.sobanın dış sıcaklığı , ruhumun gıcırtısı ,bu filmi 50 bu sahneyi 49 defa seyretmiştim. ne mi ? basit , işlerini yapıyorlardı, işleri sevişmek mi? izleyeni sevişiyormuş gibi yapıp mutlu etmek mi? mutlumuydum ? 20 cm lik organın yarısının smoky nin ağzında kaybolup, başı görünene kadar tekrar dışarıya çıkışı , evet mutluydum ...çok tan bir sigara yakıp yarılamış ve masturbasyona devam ediyordum , ağzımdasigara elimde çük, sinema tarihinin muhteşem ikilileri gibi , smoky nin hem herifi yalaması, hem taşaklarını okşaması, hem de inlemesi gibi, iki üç işi aynı anda yapabilen insanlara hastaydım ... elimdeki organla ilgilenirken külleri yazdığım kağıda döküyordum. Lebowsky gibi halıya önem veriyordum ve küllüğe ulaşamayacak kadar aciz durumdaydım. evet evet bu iyiydi mutluydum. mutluluk basit şeylerdeydi.sigara biterken dudağıma eşlik etti hafifçe ısısı, sobanın ısısı , ruhumun ejderhası. patlamak üzereydim ; herif smokyi altına aldığında, sarışın önemsizdi... dudağımı dağlayan sigara, elimde alet , inleyen smoky,.... Küllük yok, hayır dostum halıya olmaz ! kağıda silk külleri , patlayan bir adam , sıvı, inleyen iki kadın, sigarayı kağıtta söndürdüm ve elime boşalmaktan hoşlanmadığım için kağıda boşaldım , arkası desteksiz olduğu için halıyı deldi sigara ( gereğinden fazla temas) yazdıklarım sürreal bir resim gibi oldu sıvı yüzünden, niye yazamadığımı çözdüm sanırım, aslında yazıyordum sadece kaydedemiyordum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © enes zahir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |