Başka dillerle ilgili hiçbir şey bilmeyenler, kendi dilleriyle ilgili de hiçbir şey bilmiyorlar. -Goethe |
|
||||||||||
|
“Ben tek başıma ne yapabilirim Diye düşündü milyonlar Milyonlarcaydılar Ve tek başınaydılar.” Gitmek, bir özlem olup doluyor içime; arka bahçesindeki tahta masada sabahları zeytinyağı taze ekmek ve çayla, toprak kokusu içinde kahvaltı edilen, nerde olduğunu bilmediğim, o yere gitmek. Babacığım anlayacağın dünyada pek olumlu şeyler yok bütüne baktığında. Ama yine de insanız ve mutlu olacak şeyler çıkartıyoruz; bütünden olmasa da parçalardan.Annemin sonbaharda verdiği yaprak çiçek açtı biliyor musun? Hem de bembeyaz çiçekler. Kışın ortasında. Annem “arsızdır o yerini severse yaz kış çiçeklenir” dedi. Öyle sevindim ki, eve gelen herkese gösteriyorum. Gülümsüyorlar ’ deli kız ‘ diye, düşünerek. Ne kadar geç öğrendiğime de yanıyorum, çiçeklerle konuşmayı. İnan ilgiye karşılık veriyorlar, emeklerin boşa gitmiyor çiçeklerle. Biraz da matematik gibi çiçek yetiştirmek uğraşırsan çözüyorsun ama samimi olacaksın. Samimiyetsizliği hemen anlayıp küsüveriyorlar. İşte halimiz böyle babacığım. Biliyorum karamsarlığıma üzülüyorsun ama inan ki sadece benim kusurum değil bu dünyada epeyce yardım ediyor karamsarlığıma. Yine de elimde geleni yapıyorum karamsarlığı yenmek için . Beni merak etme, iyiyim. Seni seviyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Deliormanlı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |