Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne |
|
||||||||||
|
sadece soylu gecenin bu kadar siyah gözleri, saçları olabilir diye düşünürken... teninin kokusu sinmiş üstüne rüyalarımın. kirpiğinden sakallarına düşen ya da camdan uçup giden düşlerin var senin de! bense onlara misafir bile olmayacağım. her nefes alıp verişinde senden biraz daha uzaklaşmış olacağım. hiç kalkmayacak bir trenin daim yolcularıyız biz çekip gitmek aklımıza gelmiyor. susarak, sessizliğimle gözlerinin içine bakıp duruyorum. anlarsın diye bekliyorum, anlamıyorsun. vazgeçmiyorum, çekip gitmiyorum. gözlerine bakmaya devam ediyorum bundan daha iyi bi işim var mı sanki? ben gözlerine bakmaya bayılıyorum. sense sabırsızsın. hiç bana benzemiyorsun. aslında sende bana dair hiçbirşey yok ki. bişeylerin esiri olmuş yaşayıp gidiyorsun. esaslı aşklar arıyorum bense. cenabet olmayan aşklar... senin gibi esmer, ama benm gibi saf adamlar... oysa senin ellerin var... uğruna ölünecek eller onlar! saçlarıma hiçbir zaman dokunamayacak... sende ya tanıdık ya da ilk kez gördüğüm birşeyler var şimdiye dek gördüklerimle ya taban tabana zıt, ya da tıpatıp aynısı. yağmur yağar belki üzerimize. ki ben yağmursuz yaşayamam bilirsin. sense ufacık bir güneş çocuğu...!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © maçakızı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |