Yaşamım boyunca, ondan birşey öğrenemeyeceğim kadar cahil bir adamla karşılaşmadım. -Galilei |
|
||||||||||
|
seni özlemek bile güzel. ne de iyi etmişim tanımakla seni! uzaklarda bir yerlerde olup beni düşündüğünü bilmek... garip bi haz bu, ama verdiğin acı bile güzel. senden gelen herşey gibi. beni hiç unutamayacaksın biliyorum. ben ısrarla unutmanı isteyeceğim, fakat sen unutamayacaksın. bense ömrüm boyunca bir yara olarak taşıyacağım seni. gittiğim her yere... yüreğimde bir yerlerde... her adımımda, yazdığım her satırda senden birşeyler olacak. yani ben, biraz da sen olacağım. yıllar sonra bile seni de katacağım çayıma. bundan böyle aldıkların ve verdiklerinle yaşıyor olacağım. tanıştığım her yeni insana seni anlatacağım. birkaç güzel laf söyleyeceğim hakkında. ve elbette gözyaşı dökeceğim. belki yıllar yılı çizgiler olarak yaşayacaksın aynadaki aksimde. yani sen, yaşayacaksın benle. hiç terketmeyeceksin beni. benim seni terkettiğim gibi. şimdi yazsam da seni sayflar dolsu, hiç tükenmeyecek gıyabında söyleyeceklerim. sen durağımdan gelip geçen bir tren olmadın. ve sen bunu hiç anlamayacaksın. unuttum gitti, yelken açtım yabancılara sanıyorsun. sen hala hiçbir gerçeği bilmiyorsun, istediğie inanıyorsun. çok sonra, yayımlanan bir kitabımı okurken silüetini canlandıracaksn kafanda. çünkü seni anlatacağım yazdıklarımda. yaşadıklarımız ya da yaşayamaıklarımız olacak. belki o zaman anlayacaksın bende bıraktğın izleri. umursamasan da sarılacaksın başkalarına. elbet koymaya çalışacksın yerime birilerini. batmamak için çablayacaksın. ama ben bunu bil yapamayacağım. öyle güçsüzüm ki, oturduğum yerden sevgi dileneceğim. kimseni beni senin kadar sevmeyeceğini bile bile hem de! sen bilmesen de, sayfalar dolusu, herşey sana yazıldı bu defterde !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © maçakızı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |