Herşeye imgelem karar verir. -Pascal |
|
||||||||||
|
YAŞAM pınarım batmayan güneşteki ışıltım sen bilirmisin bilirmiydin bilebilirmiydin bir insanı mutlu edebileceğini bunu kendini göğe çıkararak değil yüzünün gözlerinin küçük bir tebessümüyle gözlerinin gözlerime kırptığı küçücük bir birleşmeyle bilirmisin, bilirmiydin insanların küçücük dünyalarındaki yaşamı yada öyle bir yer yokmu diyorsun hayır bunu yapma görmüyormusun kendini o küçük dünyamda kana kana su içiyorsun bunundamı farkında değilsin yüzündeki açan çiçekleri bir ben biliyorum bunu damı unutuyorsun sen benim doyamadığım sen benim kanamadığım sen benim yaşamak için ertelediğim kendimi emanet edeceğim huzuru onunla bulacağıma inandığım insan değilmisin yoksa yoooooo bunuda inkar edemessin dimi SEN OSUN MELEK YÜREKLİM küçücük dünyandaki küçük ellerin benim ellerimle birleştiğinde bilirmisin denizin eşsiz kardesi martının nasıl can alırcasına dans ettiğini göremessinki göremiyorsunda biliyorum sende beni seviyorsun tıpki beni canında hissedercesine tıpki ağlamak istediğimde küçük bir çocuğun annesinin göğsüne yaslanarak anlatmak istediği anıları anlatmak istercesine seni ölüm kadar seviyorum bir tek ölüm gerçek bir tek ölümün sonundaki güzel, bir tek o biliyor beni işte anla bil ve değerini yitirme sen benim hayallerimin gerçekleşmesi için dualar ettiğim yegane ADAMSIN ve İLKSİN DUALARIMDA sen benim zemheri karanlıktaki IŞIĞIMSIN be bitanem yitirme duygularını anlamsızca küçültme o duyguların büyüsünler izin ver korkma sevgimden sen istediğin zaman seni bırakır sen mutlu ol yeterki bebeğim sen mutlu ol yeterki yitik kalbim diyordun ya ben öyle bir yük almadım tıpki benin taptaze yüreğimi aldığın gibi SENİ ÇOK SEVİYORUM HERŞEYİM ve can damarlarımda akan kanım kadar sıcak ve can veriyorsun BANA BİRİCİK HAYATIM.. TEK ANLAMIM..!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © nehir mercan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |