"Anka kuşu gibi yalnızlığı adet edin! Öyle hareket et ki, adın daima dillerde dolaşsın ama seni görmek olanaksız olsun." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
yalnızca iyi birseyler geliyordu başıma hayat hep güzel gidecek gibi geliyor güneş sanki kışın da karları eritecek kadar cesur ve benim sizi ısıtan kalplerinizi birbirine bağlayan tenlerini birbirine yaklastıran öyle geliyor du ...çalımlı bir şekilde de bahar bize kendini göstermek edasına bulanırcasına geliyordu bizde onu bekliyoruz ya bahar gelsede çiçek bahçemizde yeşillere bulansak o bilmezdeki sevgililer karın altında sevgilerinden erirler yağmurun altında bütünleşirler ıslak tenleri ile sevgilerine imza atarlar geceler de ise yıldızlarla göklere bir kez daha isimlerini mühürlerler ne de güzel birde dolunay var güneş bu dolunayın nesi olur yaahuu anlam veremedim gündüz güneş ısıtıyor bedenlerimizi oda gece derinlere alıp götürüyor hayal tufanına sürüklüyor bu minik kalplerimizi biz sevgili daha bahara merhaba demeyen papatyanın heyecanıyız acaba hangi sevgili dalımdan koparıp ona onu seviyorum diye bekleyeceği haz kadar birbirimize bağlıyız sevginin papatyası beyaz çiçeğim güzel çiçeğim kim deyebilmiş senin kalbinin her bir notasına benim deyebildiğim kadar kim sarhoş olabilmiş içkisiz başında kim verebilmiş canını bir göz kırpman edasına unut gitsin ben varım ben yeterim senin her bir zerrene besle beni büyüt sevginle gerek yok gözlerin güldürüyor beni zaten küçük yıldız adınla adımı görüyorum gözlerindeki küçük yıldızların parlamasında yansıyoruz her bir gölgemize bedenimiz yürürken gölgelerimiz dans ediyor sen bunu görüyormusun SEVGİLİ ben görüyorum ben olmayanıda görüyorum şimdi anlıyormusun benim hayallerimin sınırsızlığını bedenin var oldukça onlar daha dolu dizgin hareket edecekler ellerim ritmini şaşacak kalbimin atışlarımı değisiyor nedir heyecan mı sardı ne bedenimi... kimsin sen bedenimi ele geçiren esaret.. NESİN SEN yoksa sen kaçtınmı aman allahım oda nesi kilitler açılmış tabii unutmuştum onun birtek kilitlerini AŞK kırabilirdi... kalbimin gizli kilidi... AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK AŞK...!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © nehir mercan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |