"Küle değil, ateşe üflemelidir." -Divanü Lügat-it Türk, Savlar |
|
||||||||||
|
Gitme sevdiğim, bugün gitme, İçimi daha önceleri hiç tanımadığım bir korku kuşattı, Aşk şarkımızı besteleyen üst komşumun piyano suda sessiz kaldı, O, huzur veren sesini duyamadım bu sabah, Şafakta ziyaretime gelen kuşlarımda yok ortada, Bugün garip bir gün, gitme sevdiğim, Sanki, sanki yollar bugün müsait değilmiş gibi, Sanki tabelalar seni bilinmeyen yerlere götürecekmiş gibi, Sanki seni kaybedecekmişim gibi, Korkuyorum, yüreğim kabardı sevdiğim, Bugün gitme.. Seninle şarkı yazmasını öğrendim, seninle bestelemeyi, Seninle huzur içinde yaşamayı, seninle sevmeyi, Bugün gidersen eğer, unutacakmışım gibi geliyor her şeyi, Yolun sonu bulanık sevdiğim, tüm kem gözler uyanık, Akbaba gibi üzerimizdeler bu sabah, sanki üstümüze geliyor karanlık, Kahvaltı niyetine beynimi kemiriyorum, Nafile, vakitsiz gitmene anlam veremiyorum, Gitme sevdiğim, bugün gitme, Bu rüya, gördüğüm tek güzel rüya, Bitmesine izin verme, Buraları sensiz, benim dünyam sevdiğim siz ? .. vuslatı beklemeden satışa çıkarırım hayatımı, Yok bundan ötesi, hiçbir şey değiştiremez kararımı, Satarım ne varsa gayrı sensiz benden kalanı, Ötesinde, olsam da olur almasam da, Bugün gitme sevdiğim..yarında gitme.. Hatta hiç gitme sevdiğim.. With s e v g i..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aykut İNAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |