Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos |
|
||||||||||
|
Beni kırabileceğin .. Beni üzebileceğin, Beni yıkabileceğin 2 hak .. 3 üncü hakkı kendime saklıyorum, Ki çoğunluk hak sende olduğu halde, Haksızlıklarına karşı, kalma veya gitme Hakkı bende kalsın .. Barı onu alma elimden, Sen beni üz Sen beni ez Sen beni .. Sen beni … Ama o son hakkı elimden alma .. Lütfen beni kendine bu kadar bağlama, Lütfen seni kendimden çok sevmeyeyim, Lütfen sensiz de sahilde martıları besleyebileyim .. Sana 2 hak tanıyorum .. Ama 3. Hakkı elimden alma .. Sayıklamayayım seni sabahçı kahvelerinde .. Dolmasın gözlerim özlem boncuklarıyla .. Yanmasın sol tarafım sensiz kalınca .. Hayata devam edebileyim .. Dimdik .. Mağrur .. Onurlu yürüyebileyim sensizde .. Hayata küsmeyeyim .. Ayakkabılarım sensizken de tertemiz Parlasın .. Küsmeyeyim yarına .. Lütfen benden bu hakkı alma .. Son sözü ben söyleyebileyim .. Tamam veya devam diyebileyim .. O yüzden seni bu kadar sevmeyeyim .. Sevdirme kendini ölesiye .. ‘’tam istediğim’’ dediğim olma .. Olma ki, sadece 2 hak üzdürebileyim kendimi .. Olma ki, sensizde sevebileyim geleceği .. Olma ki, Sensiz yaşayıp – sensiz ölebileyim .. Sadece 2 haksızlık hakkın var … With s e v g i .. Güneşe doğru yürüyün Yürüyelim güneşe doğru.. Yürüyelim, ki hep aydınlıkta olalım .. Bunaltmasın karanlığın nemli yapışkan ortamı .. Yürüyelim hep beraber .. Aydın ve aydınlıkta kalmak için yürüyelim .. Sinmesin üzerimize şeytani kokular .. Ciğersiz bedenlerin, ruhsuz et yığınlarının hüküm sürdüğü ortamlarda, leş kokulu kasap önlükleri vitrinimiz olmasın ... Uzatılan ellerin, sunulan imkanların, yaşanılan aşkların İkram bedelleri sunulmasın hesap çantalarında .. Yürüyelim güneşe doğru .. Yürüyelim, ki akbaba zihni ile martı kılığında kırıntı Peşinde olmayalım .. Çehremiz çaresizlik yüzünden hep Tek taraflı geçici aydınlık yaşamasın .. Kurtulalım karanlık Diyarın insafsız pençesinden .. Yürüyelim güneşe doğru .. Ki, annemizin üzerimizdeki kokusu rutubete yem olmasın .. Anaç Duygular yok olmasın, k içimizde hep iyi niyet saklı kalsın .. Kuduz köpek salyaları boğmasın nefesimizi.. Yürüyelim güneşe doğru .. Ama .. Güneş nerede ? Kime göre güneş orada ? Sence, bence, herkesçe de güneş orda mı ? Yoksa susuzluktan şaşırmış beynimiz mi şaşırtıyor bizleri.. Peki, ya güneş orda değilse, farklı yerdeyse ? Ziyanı yok .. Yinede yürüyelim .. En azından tatminsizlikle eşgüdümlü tavır içerisinde olalım .. Biz üzerimize düşeni yapalım .. Işığın göründüğü yere yürüyelim .. Yürüyelim, ki en azından yanlış – doğru bir ı ş ı k peşinde olalım .. E n a z ı n d a n t a k i p e t t i ğ i m i z b i r ı ş ı ğ ı m ı z o l s u n .. P a s l a n m a m ı z ı ö n l e y e n b i r f e l s e f e m i z .. H e d e f i m i z , v i z y o n u m u z v e m i s y o n u m u z o l s u n .. B i z i y a n ı l t s a b i l e .. A m a o l s u n .. With s e v g i ..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aykut İNAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |