"Usun ve deneyimin aksaçlılarınki gibi, ama yüreğin masum çocuklarınki gibi olsun." -Schiller |
|
||||||||||
|
aşk sonsuz gökyüzü değil mi doğumdan ölüme kaç mevsim yaşadık seninle gülüm keskin tırnaklarıyla kavrayıp tırmandık en yüksek tepelerini umut dağının kancaların ucunda şiir basamaklarından...izi var ellerimde seymenler bile dizginleyemez artık yüreğimdeki nal seslerini ve dudaklarımın seğirtmelerini bu yerlerde -sereserpe güz döküldü- sereserpe-sereserpe- ışık çavsa tepelere gözümüzden çözülsek biz ığıl ığıl yol bulsak sözcüklere sevgilerden şiir gülleri fırlatsak yeryüzüne/ gök kubbeye/ denizlere derin ve anlamlı yayılsa dalgaları kuşanıp eğnimize anları kırsak susku pusatlarını çıkıp da inilemeyen kara gurur sızısından süzülsek ince bir yağmur olup.. ılık- ılık bir elimizde kırılırcasına parmaklarımız.. sıksak çürütsek dünlerin hesabı nefretleri/ ki erir buz katılık aşk sancağı diğerinde çatlasa toprak- çatlasa tohum- sabrın taşı elmas ayna - aşk çatlasa harman edip sevgimizi.. savrulsak zerre zerre göklere sıyrılır mıyız tunç derisinden yalnızlığımızın umu ipeklerini örtünerek anadan üryan büyür mü zaman.. gümüşlenip aydınlığa sonsuz mavi bir gezegende çıksak... dipdiri sabahlara güz dökümü bir avuç gül kınası ellerimde ve tenimde... yar kokusu ah sevdiğim gökyüzünde aşk mevsimi başkaymış (su)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © reyhan sur, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |