Doğaüstü henüz anlayamadığımız doğal şeylerin adı. -Elbert Hubbard |
|
||||||||||
|
Kardelen çiçeğiyim ben Denizi yükseklerden seyreden bir martı Böbürlense ne olur denizden daha enginim diye Ve biçmez (mi) bir traktör gelinciği Doğru çevrelerse dünyayı doğru olabilir (mi) Nasıl ikna edilebilir bir kadın sevilmediğine Hatta kendisinden nefret bile edilmediğine Yani bittiğine uzaklaştırıldığına Yani bittiğine her ne yaşandığını sandıysa Aşk sabun köpüğünden bir baloncuk Aynı biçimde bir baloncuk yapmanın mümkün olmadığına Nasıl ikna edilir bir kadın aşkın bittiğine Kara sabanın sürdüğü tarlada gelincik denizi yaratabileceğine Yani artık özel olmadığına Ne söylense ikna olur bir kadın Nasıl söylense ikna olur Artık kendi hayatının içinden fışkırması gerektiğine Önemsenmediğine bittiğine Yani artık özel olmadığına Ne söylense ikna olur bir kadın Nasıl söylense ikna olur Adına aşk dediği bir yaşantıda kendisine Neden el sürülmediğine Aşkın asla megalomanizme esir düşmeyeceğine Nasıl ikna olur bir kadın Kardelen çiçeklerinin ömrü az olur Onlar ömürsüzlüklerinde ölümsüzleşirler Nasıl uyandırılabilir bir kadın gördüğü düşten Kabus olmaya başladığı nasıl anlatılır kendisine Daha fazla kirletmeden çevresini Çirkinleştirmeden yaşanmışlıkları Artık özel olmadığına Ne söylense ikna olur bir kadın Nasıl söylense ikna olur Nasıl çıkar hayatından lanet okutturmadan insanlığına Gelincik tarlası sahibine hıyar ektirmeden Nasıl söylense ikna olur Adamı delirtmeden...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yavuz İgret, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |