Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush |
|
||||||||||
|
Bakarsanız görürsünüz ya ak ya kara iki renk yani keşke bütün verilen kararlar ,yaşanan duygular beyaz ile siyah gibi olsa ya evet ya hayır-ya var ya yok-ya seviyor ya sevmiyor Oysa ki hepsinin arasında bir renk daha var grimsi,sarımsı bir şeyler Sevdim dedim daha önce bir daha sevemem, Ölen bir yüreğim vardı sevmem için o yüreğin tekrar yaşama dönmesi gerekir ki bu mucize olurdu benim hayatımda inanmak gelmedi içimden hep inkar geldim sevgiyle dolduğunda kalbim , yıllar sonra tekrar hayat aynı olanaklara sahip başka bir insanla çıkageldi karşıma geldi-dikildi. Kalakaldım öylece hayır dedim arkadaşsınız siz abartma-kurgulama-risk alma boşuna kürek çekme yıllar önce yaşadın ne oldu ---kader ayırdı. Yok yerden bu adamı kim çıkardı karşıma yine kader Anlamamazlıktan gelsemde kocaman bir soru işareti hayatımda Yüreğimizin ve bedenimizin sesini dinleyerek evet mi mantığımızın sesini dinleyerek hayır mı işte cevabı ; Yüreğimizin ve bedenimizin istekleri ağır geldi ve beynimizdeki çalkantıları ,yaşamımızdaki çelişkileri bir yana bırakarak çıktık yola ... Hayatı paylaşıyorduk ; yalnızlığımızı örtüyorduk karanlık gecelerde birbirimizin üzerine bir yanımda taş kalpli olduğuna inanan sevgi-şefkat karışımı bir duvar duvara karşı ben ve içimi kemiren korkularım ne yapıyorum doğru insan mı doğru zaman mı? Derken kendimizi resmi bir dairenin nikah masasında buluverdik. Sorumluluk alma bilinci ile yetişmiş beynim gururla imza atacağım o kalemi elime almayı bekliyordu karalayıp geçecektim bir çırpıda Yürek olmasa ,duygular, yaşanmışlıklar, korkular olmasa Ömür boyu ödenecek ,borcu daimi olan bir senetti sanki yada Senin adına geçeçek olan sahip olduğun varlığın noter onayını almak gibi ... Herşeyi bir yana itip imzalarımızı atmıştık Ben artık kati olarak onun olmuştum, geri dönüş olasılığı sıfırdı Parmaklarımızda sarı halka ,elimizde nikah cüzdanı yol alıyorduk Artık tek bir yol vardı ve bütün yollar birbirimize çıkıyordu... Mutluyduk ,alışmıştık birbirimize ve seviyorduk hala bıkmadık usanmadık Korktuğumuz gelmedi başımıza yalnız kalmak istemelerimiz, birlikte iken susmalarımız noproblemdi aramızda Korkulu düşün sonu hayır olur derler doğru hakikaten Yıllar süren bir evliliğimiz ,mutlu yuvamız ve çoçuklarımız Akşamları başını yastığa koyan iki kafa değil bir çift yürek Emeğe ve sevgiye değer veren iki insan düşünün Ekmeğimiz alınteri ,giydiğimiz el emeği örgülerimizden Kıymetli idi paramız ikimizinde büyük şeyler yapmayı severdik o yüzden büyük oldu mutluluğumuzda , Sıkışıp kalmadık dar kalıplar arasında,özgürdü dünyalarımız ,çünki yürekten bağlıydık birbirimize... Saygımız vardı çokca sevgimizin yanında...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ALEYNA AYAZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |