Yaşamım boyunca, ondan birşey öğrenemeyeceğim kadar cahil bir adamla karşılaşmadım. -Galilei |
|
||||||||||
|
Paldır küldür put müfrezeleri Karanlığım hem firari Hakkımda çıkmış vur emri Şah Murat’a doğrulmuşum Ardımda yüzler piyade ben süvari Bir isyan bastırır gibi Ardımda put müfrezeleri Yüreğim demir perde Gönlümde kalın duvar Bir kurt yüzüdür, yüzüm Öne çıkmış, sivrilmiş Sanki mevzi almış gibi kar. Hem isyancıyım, hem seferi Ben ölümü savuran süvari Şah Meran dağının eteklerinde Kuytu meşeler hep kan Kancık pusular kuran Vurulan, asılan, yakılan Ürkek ceylan ve BİRCAN Tütüne ve bakıra Bir küf gibi saldıran Zalim ordularının put müfrezeleri Kale hakir ve heybetli Murat hırçın... Haşin Fırat Sanki ilk kez eyer vurulmuş Kısrak Ben tek kişilik süvari Peşimde put müfrezeleri Düşman korkak tedirgin Ben kararlı ve dingin Ölüm yaşamdan belirgin Yaşam ölümden korkunç Açılan yarama dökülen tunç Hem hoyratım hem de zalım Binyüzyirmiüç gün önce vuruldu BİRCANIM O günden bugüne Habil’den bu yana Kanar durur sol yanım Şimdi ortalık dehşetengiz bir kış Kurtlar, insan etine doymuş Ölümü sürmeli bir tüfek gibi omzuma asmış Tetiği kartal, namlusu şahin, kabzası yanmış Boşalmış şarjörüm tek mermi kalmış Ben tek kişilik ordu, namluda tek mermi Gelin ulan!... Allahsız put müfrezeleri.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © GÖKHAN ERGENEKON, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |