Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. -Atatürk |
|
||||||||||
|
aldatıyorum yoksa herkes beni aldatmaya mı meyilli..??kim kimin hayali?ben mi bir halisülasyonum yoksa... bu yer benim içimi boşaltıyor..ben doldurmaya çalıştıkça delikler açıyor.ben havasız kalmayayım diyeymiş..kocaman bir yalan daha..güzel olanı içimden şuursuzumca atıp kendi pisliğini bana şırıngalamaya çalışıyor..buna izin vermek gibi bir niyetim yok fakat mekan uykumda yakalıyor beni..yani en duyumsuz halimde.ne yaptığını göremiyorum,duyamıyorum,hissedemiyorum..alışılagelmiş mi??alışkanlık mı??alışılmamışlık mı?? ben kimleyim??aslında hiç kimseyle..hiç kimseler de benimle değil zaten..yanında olduklarım bir hayalse ben yaratıyorsam onları neden beni daha fazla daha da fazla yıpratmasınlar diye kendimi hırpalayıp duruyorum ki??hani onlar hayal ya..bu işin içinde bir çelişki var bir duyumsuzluk var..ama neresinde?? buldum..çelişki bende kendimde..kimle olduğumu boşver şimdi??ben bir çelişkiyim..ruhunda siyah dolaşan bir çelişki.. bu mekan bu yer bu insanlar benim değil,ben ben değilim,onlar benimle değil..ben kimseyle değilsem,ben bir çelişkiysem...........siyah bir çelişki varsa ruhumda ya da ruhum siyah bir çelişkiyse.......bu karmaşa yalansa ben yartıyorsam..........şimdi bunca saçmalığın içinde kiminle olduğumun ne önemi varki............... eyvallah......
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gizem, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |